حذف گیربکس دستی از هیوندای ولوستر مدل ۲۰۲۰

بروزرسانی در: یکشنبه 18 اسفند 98 ساعت 04:37
حذف گیربکس دستی از هیوندای ولوستر مدل 2020

در این مطلب برای طرفداران خودروهای اسپرت دنده دستی هم خبر بد داریم هم خبر خوب. بیایید با خبر بد شروع کنیم: هیوندای ولوستر مدل ۲۰۲۰ در تریم Turbo Ultimate دیگر گیربکس دستی نخواهد داشت. این بدین معنی است که تنها را برای خرید ولوستر با موتور ۱.۶ لیتری توربو و یک گیربکس دنده دستی فقط در مدل پایه R-Spec امکان پذیر خواهد بود.

خبر خوب ولی این که تریم R-Spec برخی سیستم های ایمنی و کمکی رانندگی را به صورت استاندارد خواهد داشت. از آن جمله می توان به سیستم تشخیص ترافیک عقب و سیستم مانیتور نقاط کور اشاره کرد. همان طور که احتمالا می دانید، ولوستر نقطه کورهای بسیار بدی دارد و ارائه این آپشن به صورت استاندارد می تواند خبر بسیار خوبی باشد. در هر حال، حذف آپشن گیربکس دستی روی نسخه ای پرآپشن از ولوستر مجهز به مواردی مانند سانروف، گرم کن صندلی، روکش چرمی، صفحه نمایش هدآپ یا سنسور باران مایه تاسف است.

هیوندای ولوستر مدل 2020

البته همچنان اگر قصد خرید ولوستر N را داشته باشید، حداقل در حال حاضر گیربکس دستی تنها گزینه شما خواهد بود. گرچه قیمت این خودرو نیز رشد کرده و از ۲۷ هزار و ۸۲۰ دلار به ۲۸ هزار و ۳۲۰ دلار رسیده است. پکیج N Performance که مواردی مثل ترمزهای بزرگ تر، رینگ های بزرگ تر، اگزوز قابل تنظیم، ۲۵ اسب بخار قدرت بیشتر و یک دیفرانسیل مکانیکی با کنترل الکترونیکی لغزش محدود را به خودرو اضافه می کند همچنان ۲۱۰۰ دلار قیمت دارد.

هیوندای ولوستر مدل 2020

دیگر نسخه های ولوستر نیز با افزایش جزئی قیمت مواجه شده اند. مدل پایه مجهز به موتور ۲ لیتری تنفس طبیعی با افزایش ۱۰۰ دلاری قیمتش به ۱۹ هزار و ۵۲۰ دلار رسیده است. مدل ۲ لیتری پرمیوم افزایش ۵۰ دلاری داشته و قیمتش اکنون ۲۳ هزار و ۷۲۰ دلار است. از سوی دیگر مدل توربو R-Spec با افزایش ۲۵۰ دلاری قیمتی برابر با ۲۴ هزار و ۷۰ دلار دارد. نسخه توربو نیز افزایشی ۵۰ دلاری داشته و قیمتش برای مدل ۲۰۲۰ برابر با ۲۶ هزار و ۳۷۰ دلار تعیین شده است. جالب این که روی این مدل شارژ بی سیم تلفن همراه به صورت استاندارد ارائه شده است. قیمت مدل Turbo Ultimate بدون تغییر و برابر با ۲۹ هزار و ۷۰ دلار می باشد که در مقایسه با مدل توقف تولید شده دنده دستی تقریبا ۲ هزار دلار گران تر است. هیوندای هنوز نگفته این خودرو از چه زمانی وارد بازار خواهد شد، ولی بدون شک هم اکنون کره ای ها در تلاش هستند تا به زودی ولوستر ۲۰۲۰ را وارد شبکه نمایندگی های خود کنند.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar