حضور نگین خودرو در جمع ۱۰۰ نمایندگی برتر رنو در سال ۲۰۱۷

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
حضور نگین خودرو در جمع 100 نمایندگی برتر رنو در سال 2017

Dealer Of The Year اسم جشنی باشکوه و بزرگ است که هر ساله به دست کمپانی خودروسازی رنو در پاریس برگزار می‌شود و طول آن ۱۰۰ نماینده برتر رنو در همه جای دنیا انتخاب شده و با تشریفات ویژه‌ای از آنها تقدیر می‌شود. معیارهای انتخاب و قرارگیری در فهرست ۱۰۰ نفری نمایندگان برتر مشتمل بر: دارا بودن استانداردهای سه گانه فروش، خدمات پس از فروش و قطعات تحت عنوان ۳S، افزایش حجم فروش به اندازه معین در قیاس با سال قبل در کشور، افزایش کیفیت عرضه خدمات با اجرای استانداردهای Care 2.0 و اخذ نمره حد نصاب در ارزیابی‌های دوره‌ای رنو جهانی به دست بازرسان ویژه است.

ایران برای نخستین بار با ۳ نماینده برتر نگین خودرو در این مراسم حضور یافت. آقایان تیموری از اصفهان، جلالی از گرگان و نیکوان از شعبه شیراز بعنوان نمایندگان برتر ایران به این مراسم راه یافتند.

جشن DOTY 2017 ماه قبل در ۲ روز برگزار شد؛ برنامه روز نخست بازدید مدعوین و اعضای خانواده‌شان از سالن اپرای مشهور پاریس و در روز دوم، بعد از گردش در شهر و قایق سواری در رودخانه سِن، مراسم شام و اهدای جوایز در کاخ ورسای بعنوان سورپرایز مخصوص برندگان این دوره از DOTY برگزار شد. این مراسم با میزبانی معاون اول CEO رنو - تیری کاسکاس - و حضور افتخاری قهرمان پیشکسوت ۴ دوره از مسابقات فرمول ۱ رنو - آلن پراست – و اهدای جوایز به نمایندگان رنو از سراسر ۵ قاره خاتمه یافت.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar