انتشار تصاویر رسمی جنسیس GV80 مدل ۲۰۲۱

چهارشنبه 11 دی 98 ساعت 17:42
انتشار تصاویر رسمی جنسیس GV80 مدل 2021

تقریباً دو سال و نیم پس از رونمایی مدل کانسپت، شرکت جنسیس بالاخره از اولین کراس اور تولیدی خود با نام جنسیس GV80 مدل ۲۰۲۱ رونمایی کرد. حداقل می‌توان گفت که طراحی این خودرو رونمایی شده و هنوز خبری از جزئیات فنی و همچنین تجهیزات و امکانات این خودرو نیست.

در کل، جنسیس GV80 از نظر ظاهری بسیار شبیه به مدل کانسپت می‌باشد. شکل طراحی و ابعاد بدنه خودرو همان شکل رسمی شاسی بلند است. جنسیس GV80 تا حدودی شبیه بنتلی بنتایگا نیز می‌باشد. در محصول نهایی خط پنجره شیب دار و همچنین ستون عقب بزرگ مدل کانسپت دست نخورده باقی مانده‌اند. در بخش جلو چیزی که بسیار به چشم می زند جلوپنجره امضای جنسیس است که اخیراً روی G90 نیز آن را دیده بودیم. در مقایسه با مدل کانسپت جلوپنجره اندکی بزرگ‌تر شده است. نسخه تولیدی GV80 همچنین مانند جنسیس G90 جدید به چراغ‌هایی روی گلگیرهای جلو مجهز شده می‌باشد.

انتشار تصاویر رسمی جنسیس GV80 مدل 2021

در تصاویر منتشر شده برای اولین بار کابین GV80 را نیز می‌توانیم ببینیم. در طراحی داشبورد خودرو شاهد یک دریچه ورودی هوای باریک هستیم که در طول داشبورد کشیده شده است. صفحه نمایش کوتاه و پهن اطلاعات سرگرمی بالای داشبورد قرار گرفته و کنسول مرکزی نیز روی داشبورد و تا نزدیکی دکمه‌های سیستم تهویه مطبوع ادامه پیدا کرده است. روی کنسول مرکزی یک دسته دنده کوتاه و همچنین یک دکمه کنترل سیستم اطلاعات سرگرمی را می‌توان دید. فرمان طراحی بسیار خاص و در عین حال ساده‌ای دارد.

انتشار تصاویر رسمی جنسیس GV80 مدل 2021

فروش جنسیس GV80 از همین ماه در کشور کره جنوبی ابتدا آغاز و بعداً وارد بازارهای دیگر خواهد شد. با نزدیک شدن به زمان آغاز فروش، می‌توانیم منتظر اطلاعات بیشتری در مورد پیشرانه‌ها و تجهیزات و امکانات این خودروی لوکس باشیم. در حال حاضر می دانیم که این خودرو روی پلت فرمی مشترک با سدان های جنسیس ساخته شده و به صورت استاندارد دیفرانسیل عقب است. سیستم دو دیفرانسیل به عنوان یک آپشن روی این خودرو عرضه خواهد شد. به احتمال بسیار زیاد این خودرو همان موتور شش سیلندر خورجینی توربو دوقلوی موجود روی سدان های جنسیس و همچنین کیا استینگر جی تی را استفاده خواهد کرد. این که موتورهای دیگر مانند پیشرانه ۴ سیلندر توربو استفاده شده روی استینگر و جنسیس G70 نیز روی این GV80 ارائه خواهد شد یا نه هنوز مشخص نیست.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar