اولین تصاویر نسل جدید شورلت اکوئناکس

دوشنبه 29 خرداد 02 ساعت 09:54
اولین تصاویر نسل جدید شورلت اکوئناکس

تصاویری از نسل جدید کراس‌اوور کامپکت شورلت اکوئناکس منتشر شده است که کاملاً طراحی رقیب تویوتا راوفور و هوندا CR-V را نشان می‌دهد.

شورلت اکوئناکس کراس‌اووری پرفروش اما بی‌هیجان است. بااین‌حال، به نظر می‌رسد نسل جدید کراس‌اوور کامپکت شورلت قرار است هیجان‌انگیزتر باشد. اولین تصاویر واضح از نسل جدید اکوئناکس توسط وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین منتشر شده که طراحی بسیار متفاوتی را نسبت به نسل کنونی نشان می‌دهد.

 

هرچند هنوز مشخص نیست که اکوئناکس جدید در ایالات‌متحده هم با همین طراحی عرضه خواهد شد یا نه اما با توجه به تصاویر جاسوسی، نسخه‌های چینی و آمریکایی این ماشین یکسان هستند و بنابراین این تصاویر چینی پیش‌نمایشی از چهرهٔ اکوئناکس جدید بازار آمریکا را نشان می‌دهند زیرا همین طرح کاپوت، محل نصب چراغ‌ها و جلوپنجرهٔ دوقسمتی در نمونه‌های آزمایشی آمریکای شمالی هم دیده شده‌اند. در این قسمت، چراغ‌های دوقسمتی مدل‌های بلیزر و ترکس را به یاد می‌آورند.

 

در نمای جانبی، گلگیرهای مربعی عضلانی دیده می‌شوند که با پلاستیک پوشیده شده‌اند. بالاتر نیز پنجره‌های جدیدی با طراحی زیبایی در قسمت انتهایی و ستون C به چشم می‌خورد. طراحان شورلت برای عقب این کراس‌اوور چراغ‌های L شکلی را در نظر گرفته‌اند درحالی‌که سپر به خاطر فقدان سر اگزوز نمای ساده‌ای دارد. اکوئناکس جدید ۴,۶۵۳ میلی‌متر طول، ۱,۹۰۲ میلی‌متر عرض و ۱,۷۱۰ میلی‌متر ارتفاع دارد و فاصلهٔ محوری آن برابر با ۲,۷۳۰ میلی‌متر است. این یعنی ابعاد نسل جدید کراس‌اوور کامپکت شورلت تفاوت بزرگی با نسل قبلی نداشته است.

 

اکوئناکس جدید در بازار چین با یک پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری چهار سیلندر توربو عرضه خواهد شد که ۱۷۰ اسب بخار قدرت دارد و امکان رسیدن به سرعت ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت را فراهم می‌کند. نسخهٔ چینی این کراس‌اوور کامپکت احتمالاً طی ماه‌های آینده رسماً رونمایی خواهد شد اما انتظار نمی‌رود نسخهٔ آمریکایی آن پیش از سال ۲۰۲۴ معرفی شود.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar