تویوتا C-HR مدل ۲۰۲۰ رونمایی شد + تصاویر

چهارشنبه 10 مهر 98 ساعت 18:41
تویوتا C-HR مدل 2020 رونمایی شد + تصاویر

خودروی تویوتا C-HR از زمان رونمایی خود را به عنوان یک کراس اور کوچک با ظاهری متفاوت مطرح کرده که به لطف همین ظاهر، در میان رقبای خود بیشتر شناخته شده است. طراحی این خودرو به گونه‌ای می‌باشد که بسته به سلیقه‌های مختلف برخی آن را مدلی زیبا و برخی دیگر خودرویی زشت می‌دانند. فروش این خودرو مقایسه با شاسی بلند محبوب راوفور شرکت خیلی زیاد نیست، ولی نکته‌ای که سبب شده محبوبیت این خودرو روز به روز بیشتر شود، طراحی کوپه مانند آن است که این روزها در میان شرکت‌های خودروساز و مدل‌های شاسی بلند بسیار محبوب می‌باشد. برای مدل سال ۲۰۲۰، C-HR این ترکیب طراحی کوپه مانند را حفظ کرده، ولی با اعمال برخی تغییرات در جلو، رینگ‌ها و رنگ‌های بدنه سعی کرده آن را زیباتر کند.

در جلو، شاهد برخی تغییرات از جمله در چراغ‌ها، سپر، جلوپنجره و اسپویلر هستیم. چراغ‌های LED باریک جدید اکنون حتی در مدل پایه LE نیز به صورت استاندارد ارائه شده است. این مدل همچنین به رینگ‌های ۱۷ اینچ جدید مجهز شده و در مدل لیمیتد شاهد رینگ‌های ۱۸ اینچی متفاوتی هستیم.

در مدل رده میانی XLE برخی امکانات بیشتر مانند جیب پشت صندلی‌ها و آفتاب گیر به خودرو اضافه شده‌اند. داخل کابین مدل لیمیتد مواردی مانند روکش چرم صندلی‌ها، صندلی‌های جلو گرم کن دار، صندلی برقی راننده قابل تنظیم در هشت جهت و سیستم نورپردازی محیطی جدید وجود دارند. تویوتا همچنین می‌گوید مواد اولیه نرم داخل کابین C-HR مدل ۲۰۲۰ بیشتر استفاده شده‌اند. داخل کابین مدل XLE شاهد تم رنگ مشکی با تزئینات آبی رنگ روی داشبورد، جابازویی مرکزی و تزئینات صندلی هستیم. مدل لیمیتد همین ترکیب را با دو رنگ مشکی و قهوه‌ای دارد و برخی تزئینات نقره‌ای را روی پنل داشبورد می‌توان دید.

تویوتا C-HR مدل 2020 رونمایی شد + تصاویر

در شرایطی که این روزها چراغ‌های جلو تأثیر مهمی در کسب نمرات تست تصادف دارند، شرکت تویوتا تصمیم گرفته تا روی تمامی ‌تریم های C-HR مدل ۲۰۲۰ از چراغ‌های LED استفاده کند. در مدل لیمیتد چراغ‌های جلو به صورت خودکار با چرخش چرخ‌های جلو حرکت می‌کند.

برای مدل ۲۰۲۰ تویوتا C-HR رنگ‌های بدنه جدید شامل قرمز سوپرسونیک، نارنجی، آبی متالیک، خاکستری متالیک و مشکی صدفی ارائه شده‌اند. دو رنگ قرمز و نارنجی در صورت انتخاب هزینه بیشتری برای شما خواهند داشت و جالب این که رنگ نارنجی فقط با رنگ سقف مشکی قابل سفارش است. این سقف را همچنین با رنگ‌های نقره‌ای، سفید و قرمز نیز می‌توان سفارش داد، ولی دیگر خبری از سقف سفید مدل سال پیش نیست. در صورت خرید یک C-HR مشکی امکان انتخاب سقف نقره‌ای نیز برای شما وجود خواهد داشت. رنگ سقف انتخابی هرچه که باشد، رنگ آینه بغل‌ها و ستون جلو نیز همان خواهند بود.

تویوتا C-HR مدل 2020 رونمایی شد + تصاویر

تویوتا C-HR مدل ۲۰۲۰ همچنان به پکیج سیستم‌های ایمنی و کمکی رانندگی Toyota Safety Sense P مجهز شده و مواردی مانند سیستم پیشگیری از تصادف با قابلیت تشخیص عابر پیاده، هشدار خروج از خط، نوربالای اتومات و کروزکنترل هوشمند به صورت استاندارد روی آن وجود دارند. موارد دیگر مانند کنترل پایداری، کنترل کشش و دوربین دید عقب نیز که قطعاً روی خودرو ارائه شده‌اند. دو تریم XLE و لیمیتد موارد دیگری مانند رادار نقطه کر و هشدار تصادف از عقب را نیز روی خود دارند.

زیر کاپوت چیزی تغییر نکرده و C-HR همان پیشرانه ۲ لیتری چهار سیلندر با ۱۴۴ اسب بخار قدرت و ۱۸۸ نیوتن متر گشتاور خود را حفظ کرده است C-HR همچنان فقط دیفرانسیل جلو می بشد.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "تویوتا C-HR مدل ۲۰۲۰ رونمایی شد + تصاویر"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
امیر
مهمان

چند؟