عرضه دانگ فنگ آئولوس Yixuan مچ ادیشن در چین

بروزرسانی در: شنبه 14 آبان 01 ساعت 09:01
عرضه دانگ فنگ آئولوس Yixuan مچ ادیشن در چین

برند آئولوس یکی از زیرمجموعه‌های دانگ فنگ است که فعالیت خود را در سال ۲۰۰۹ و با نام فنگشن آغاز کرد. شاخص‌ترین محصول این شرکت، خودرو دانگ فنگ آئولوس Yixuan است که در سال ۲۰۲۰ وارد بازار چین شد. این خودرو یکی از محصولات احتمالی بهمن موتور برای بازار ایران است اما هنوز از عرضه آن به بازار خبری نیست.

در این بین دانگ فنگ نسخه مچ ادیشن از آئولوس Yixuan را با قیمت ۸۹۰۰ دلار روانه بازار چین کرده است. البته این قیمت مربوط به تیپ پایه آئولوس Yixuan مچ ادیشن است و بالاترین نسخه آن ۱۲۹۰۰ دلار قیمت‌گذاری شده است. این خودرو با موتور ۱.۵ لیتری در حالت تنفس طبیعی توانایی تولید ۱۲۳ اسب بخار قدرت همراه با ۱۵۸ نیوتن متر گشتاور را دارد.

در مدل توربوشارژر این موتور ۱.۵ لیتری توانایی تولید ۱۹۵ اسب بخار قدرت همراه با ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور را خواهد داشت. موتور تنفس طبیعی با گیربکس‌های پنج سرعته دستی یا شش سرعته اتوماتیک دوکلاچه عرضه می‌شود، در حالی که نسخه اتوماتیک تنها با گیربکس اتوماتیک دوکلاچه شش سرعته در دسترس خواهد بود.

ابعاد دانگ فنگ آئولوس Yixuan برابر با ۴۶۷۰/۱۸۱۲/۱۴۹۰ میلی متر هستند و فاصله بین دو محور این خودرو نیز ۲۶۸۰ میلی‌متر عنوان شده است. برخی از مدل‌های این خودرو با بدنه دو رنگ و سقف مشکی در اختیار مشتریان قرار خواهند گرفت. رینگ‌های این خودرو نیز ۱۷ اینچی هستند که درون آن کالیپرهای ترمز زرد رنگ قرار گرفته است.

فضای داخلی دانگ فنگ آئولوس مچ ادیشن نیز از رنگ‌های شاد زرد و نارنجی استفاده می‌کند. استفاده از این رنگ‌ها در طراحی کابین آئولوس Yixuan مچ ادیشن، سبب شده است تا با خودرویی جوان و پویا روبرو باشیم. مدل ۱.۵ لیتری عادی از رنگ‌های خاکستری و نارنجی برای کابین بهره می‌برد، درحالی که برای مدل ۱.۵ توربوشارژر از کابین مشکی و زرد استفاده شده است. سیستم ورود و استارت بدون کلید، سانروف، شارژر بی سیم و صفحه نمایش عمودی ۱۳ اینچی بخشی از امکانات این سدان اقتصادی چینی هستند.

خودروبانک

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar