معرفی مرسدس بنز AMG GT چهاردر ۲۰۲۴

دوشنبه 18 اردیبهشت 02 ساعت 10:14
معرفی مرسدس بنز AMG GT چهاردر 2024

نسخهٔ جدید AMG GT43 و GT53 برای مدل ۲۰۲۴ با تغییراتی ظاهری معرفی شده‌اند که ظاهر آن‌ها را شبیه مدل هشت سیلندر GT63 کرده است.

مرسدس نسخهٔ جدید مدل‌های شش سیلندر GT43 و GT53 را برای مدل ۲۰۲۴ معرفی کرده است. در این مدل‌ها بخش پایینی سپر جلو با الهام از مدل هشت سیلندر GT63 بازطراحی شده است. در این قسمت شاهد ورودی‌های هوای جدید با طراحی X شکل و یک نوار کرومی در پایین هستیم که تشخیص این مدل‌های شش سیلندر از GT63 را واقعاً دشوار کرده است. علاوه بر این، برای این مدل‌ها پکیج جدید V8 Styling هم قابل سفارش است که ظاهر آن‌ها را حتی بیشتر شبیه GT63 می‌کند.

این پکیج جلوپنجره‌ای بزرگ‌تر را به همراه دارد که بیشتر به سمت پایین کشیده شده و در کنار ورودی‌های هوای عمودی در طرفین سپر با باله‌های مشکی‌رنگ، نمایی مشابه AMG GT بلک سریز ایجاد کرده است. در داخل نیز سانروف کشویی برقی و پد شارژر بی‌سیم عقب به لیست تجهیزات استاندارد GT43 و GT53 اضافه شده است. علاوه بر این، سیستم اطلاعاتی-سرگرمی MBUX هم با گرافیک‌های خاص AMG بروز شده است. خریداران می‌توانند بری این ماشین‌ها سیستم صوتی برمستر با تکنولوژی دالبی را هم سفارش دهند.

زیر کاپوت خودروها اما هیچ تغییری صورت نگرفته و بنابراین شاهد همان موتور ۳ لیتری شش سیلندر خواهیم بود که در GT43 و GT53 به ترتیب ۳۶۷ اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور و ۴۳۵ اسب خار قدرت و ۵۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. نسخهٔ ضعیف‌تر ظرف ۴.۹ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد درحالی‌که برادر قوی‌تر این کار را در ۴.۵ ثانیه انجام می‌دهد. هردو مدل همچنین به سیستم هیبریدی خفیف ۴۸ ولتی هم مجهز هستند که می‌تواند به‌طور موقت ۲۲ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور اضافی را ارائه کند.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar