انتشار رندرهای دیجیتالی از جانشین اونتادور

دوشنبه 10 بهمن 01 ساعت 14:04
انتشار رندرهای دیجیتالی از جانشین اونتادور

در ماه‌های اخیر عمده اخبار مربوط به لامبورگینی را جانشین پرچم‌دار محبوب شرکت یعنی اونتادور تشکیل داده‌اند. حالا می‌خواهیم ببینیم طراحان دنیای خودرو چه ذهنیتی از خودروی جدید ایتالیایی‌ها در سر دارند.

جانشین لامبورگینی آونتادور مطابق انتظارات در آینده‌ای نزدیک معرفی خواهد شد. البته چندی پیش طرح‌های حقوقی و ثبت شده سوپر اسپرت جدید لامبو در فضای مجازی منتشر شد اما علیرغم طرح‌های سیاه‌وسفیدی که وجود داشتند، به وضوح دیدیم که ایتالیایی‌ها یک ابر خودرو با طراحی وحشی و ترسناک را در نظر خواهند گرفت.

به تازگی وب‌سایت kolesa رندرهایی از جانشین آونتادور را منتشر ساخته است. رندرهای غیررسمی یاد شده نشان دهنده طراحی ظاهری تمام‌رنگی از خودروی موردبحث هستند و می‌توانیم ایده‌ای کلی از آنچه انتظار داریم را مشاهده کنیم. kolesa همچنین برای طراحی تصاویر یاد شده برخی پروتوتایپ های اخیر جانشین آونتادور را نیز مدنظر قرار داده است. استفان وینکلمن مدیرعامل لامبورگینی می‌گوید جانشین آونتادور در اسفند ۱۴۰۱ معرفی خواهد شد.

در طرح‌های حقوقی ثبت شده و رندرهای بالا می‌توانیم طراحی مشابه سیان FKP 37 را مشاهده کنیم هرچند طرح چندضلعی مشهور لامبورگینی نیز در خروجی‌های اگزوز دیده می‌شود. به این موارد باید دیفیوزری بزرگ در پشت خودرو را نیز افزود که نمای خشنی به محصول جدید لامبورگینی داده‌اند. الگوی Y مخصوص ایتالیایی‌ها در چراغ‌های جلو و عقب، ورودی‌های هوای بزرگ روی پیشرانه و… جزو دیگر موارد قابل‌ذکر هستند.

رندرهای دیجیتالی از جانشین اونتادور

البته در رندرهای موردبحث خبری از تصاویر کابین نیستند هرچند قبلاً عکاسان توانسته بودند حالت رانندگی شهری، ردلاین ۸۵۰۰ و دو نمایشگر در کنسول مرکزی را ثبت کنند. از نظر قوای محرکه باید گفت جانشین آونتادور به پیشرانه ۱۲ سیلندر جدید پلاگین هیبریدی مجهز خواهد شد. ایتالیایی‌ها به استفاده از قوای محرکه هیبریدی در سایر محصولات خود از جمله جانشین اوراکان و اوروس نیز ادامه خواهند داد و انتظار می‌رود محصول تمام برقی لامبورگینی نیز اواخر دهه جاری میلادی از راه برسد. نظر شما درباره برقی شدن محصولات لامبورگینی چیست؟

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar