رونمایی از رندر سیتروئن SM در سالگرد ۵۰ سالگی

پنج شنبه 22 اسفند 98 ساعت 23:09
رونمایی از رندر سیتروئن SM در سالگرد 50 سالگی

خودروی سیتروئن SM به عنوان یکی از معروف‌ترین و زیباترین مدل‌های تاریخ شرکت، این هفته تولد پنجاه سالگی خود را جشن خواهد گرفت. این خودرو نخستین بار در مارس سال ۱۹۷۰ رونمایی شد و با سیستم تعلیق هیدروپنوماتیک، موتور شش سیلندر خورجینی ۱۷۰ اسب بخاری مازراتی، چراغ‌های خاصی که سر پیچ‌ها می‌چرخیدند و طراحی آینده نگرانه خود توانست نظر خیلی‌ها را جلب کند. به منظور گرامیداشت این اتفاق، شرکت دی اس به عنوان شاخه لوکس ساز پژو سیتروئن از طراحان خود خواسته تا نسخه مدرن و امروزی این کوپه لوکس را طراحی کنند و از مردم درخواست کرده به بهترین طراحی‌ها رأی بدهند.

در کل شش تصویر رندر طراحی شد و شرکت در ابتدا دو عدد از آن‌ها را رونمایی کرده و بقیه را طی هفته منتشر خواهد کرد. در دو طراحی اول منتشر شده می‌توانیم خط سقف سیتروئن SM اورجینال را ببینیم که بدون تغییر حفظ شده ولی بنه خودرو حالتی اسپرت تر و عضلانی‌تر دارد. یکی از موارد قابل توجه هر دو تصویر می‌توان به رینگ‌ها و تایرهای بسیار بزرگ اشاره کرد. به طور کلی طراحان سعی کرده‌اند تا جای ممکن به مدل اورجینال وفادار بمانند و این موضوع را به وضوح می‌تواند دید. در طراحی مدل نارنجی رنگ از رکاب‌های عقب مدل اورجینال سیتروئن SM الهام گرفته شده است. در مدل قهوه‌ای رنگ، طراحی بخش جلو حالتی تکاملی در مقایسه با مدل اورجینال دارد و رنگ بدنه نیز کاملاً الهام گرفته از سیتروئن SM می‌باشد.

شرکت دی اس با انتشار طراحی‌های بعدی آن‌ها را در توییتر و فیس بوک خود به نظرسنجی خواهد گذاشت تا بهترین طراحی را انتخاب کند. بعد از اتمام رأی گیری، چهار طراحی برتر منتشر خواهند شد و برنده نهایی طرحی خواهد بود که بیشتر از همه توسط مردم به اشتراک گذاشته شود. بعد از انتخاب طرح برنده، دی اس به صورت رندوم با برخی از کسانی که به خودروها رأی داده بودند تماس خواهد گرفت تا طرحی امضا شده از آن را برای وی ارسال نماید.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar