رونمایی اسکاربو وینتیج SV رور

پنج شنبه 26 بهمن 02 ساعت 10:17
رونمایی اسکاربو وینتیج SV رور

شرکت نسبتاً ناشناس اسکاربو وینتیج از شاسی‌بلند خاص وینتیج SV رور با ۱۱۰۰ اسب بخار قدرت و قیمت ۱.۵ میلیون دلار رونمایی کرد.

اگر فکر می‌کنید شاسی بلندهایی همچون فورد برانکو و جیپ رانگلر توانایی‌های رضایت بخشی ندارند پس شاید شاسی‌بلند شرکت اسکاربو وینتیج با نام SV رور بتواند نظر شما را به خود جلب کند. شرکت موردبحث که مسئول ساخت هونی پگاسوس کن بلاک نیز بوده از آفرودر سفارشی و پرقدرت خود با استایل مشابه لندرور کلاسیک رونمایی کرده است. همان‌طور که گفته شد برای خرید این محصول باید ۱.۵ میلیون دلار هزینه کرد.

SV رور به‌صورت بنزینی با پیشرانه ۸ سیلندر سوپرشارژردار و نسخه برقی تولید می‌شود. مدل ۸ سیلندر که طراحی پیشرانه وسط دارد قدرت ۱۱۰۰ اسب بخاری خود را از طریق گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک با پدال شیفتر راهی چرخ‌ها می‌کند. نسخه برقی هم ۱۰۰۶ اسب بخار قدرت داشته و باتری لیتیوم یون ۷۵ کیلووات ساعتی در آن نصب شده است.

در زیر پوست خودرو سخت‌افزار گیرایی برای آفرود دیده می‌شود. سیستم تعلیق پوشراد SV رور میزان تحرک و بازی زیادی دارد و سیستم چهار چرخ محرک به همراه جعبه انتقال دنده سبک و سنگین و دیفرانسیل‌های قفل شونده جلو و عقب نیز تکمیل کننده کار خواهند بود. لاستیک‌های ۴۰ اینچی و رینگ‌های فورج کاری شده ۲۰ اینچی به زحمت زیر قوس چرخ‌ها جا خوش کرده‌اند و البته سیستم تعلیق بادی را می‌توان در ارتفاع تنظیم کرد. محصول شاخص اسکاربو وینتیج از سیستم فرمان پذیری چهار چرخ استاندارد سود می‌برد و نیروی توقف هم بر عهده روتورهای کربن سرامیک ۴۰۰ میلی‌متری و کالیپرهای ۶ پیستونه برمبو گذاشته شده است.

با ورود به کابین شاهد پشت آمپرهای دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی و نمایشگر مرکزی ۱۲.۸ اینچی خواهید بود. اکثر بخش‌های کابین از جمله اطراف استارت دکمه‌ای، کنترل‌های سیستم تهویه و کلیدهای بالابر با آلکانترا و تریم آلومینیوم پوشانده شده‌اند. اگرچه SV رور دارای دو صندلی است اما پشت آن‌ها فضای بار بزرگی دیده می‌شود. شرکت یاد شده تنها بر اساس سفارش مشتریان این خودرو را تولید می‌کند و هریک قیمت پایه ۱.۵ میلیون دلاری دارد. SV رور پس از SV F1 و SV RSR سومین محصول شرکت به شمار می‌رود.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar