رونمایی جیلی گلکسی E8

سه شنبه 9 آبان 02 ساعت 08:52
رونمایی جیلی گلکسی E8

جیلی به تازگی از تصاویر رسمی محصول جذاب و جدید خود، یعنی گلکسی E8 رونمایی کرده است. بر اساس گزارش‌های قبلی، این سدان چینی در سه‌ماهه چهارم سال جاری عرضه می‌شود.

گلکسی E8 ظاهری زیبا و خاص دارد. در نمای جلو، چراغ‌های کشیده و تیز ب صورت مجزا از هم تعبیه شده‌اند که هنگام روشن شدن در طول شب، شباهت بسیاری به چشم انسان پیدا می‌کنند. جلوپنجره به صورت بسته طراحی شده و دارای عناصر نورانی است که جلوه‌های مختلف مثل Welcome، Farewell، نمایش موسیقی و ... را به نمایش می‌گذارند. لوگوی نورانی روی کاپوت نیز از قابلیت‌های مشابه ولی محدودتری برخوردار است.

سدان تمام برقی جیلی همچنین دارای دستگیره‌های درب مخفی و درب‌های بدون قاب است. عقب ماشین شامل چراغ سرتاسری و سپر اسپرت می‌شود. این خودرو با ۵۰۱۰ میلی‌متر طول، ۱۹۲۰ میلی‌متر عرض و ۱۴۶۵ میلی‌متر ارتفاع ساخته شده و فاصله بین محورهای آن به ۲۹۲۵ میلی‌متر می‌رسد. بنابراین گلکسی E8 را می‌توان یک سدان بزرگ با فضای داخلی بسیار سخاوتمندانه در نظر گرفت.

در داخل کابین، یک نمایشگر عریض و یکپارچه ۴۵ اینچی به چشم می‌خورد که از کیفیت ۴K پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر تقریبا سراسر بخش داشبورد را به خود اختصاص داده است. این پنل ۱۱۳۰ میلی‌متر طول و ۱۳۸ میلی‌متر عرض داشته و احتمالا تا به امروز، بزرگ‌ترین نمایشگر به‌کاررفته در یک خودرو به حساب می‌آید. نمایشگر گلکسی E8 همچنین دارای حالت P است که مربوط به اجرای بازی روی کنترلر یا گوشی موبایل می‌شود.

برخلاف تصاویر رسمی، غربیلک فرمان دارای طراحی معمولی با دکمه‌های کنترلی است و حالت نیمه ندارد. پردازش‌های لازم از طریق تراشه اسنپدراگون ۸۲۹۵ کوالکام صورت می‌گیرند. کنسول مرکزی فاقد هرگونه دکمه فیزیکی است و اگر دکمه‌ای وجود داشته باشد، به طور لمسی کار می‌کند. کنسول همچنین امکان شارژ بی‌سیم گوشی همراه را برای سرنشینان فراهم می‌آورد.

جیلی گلکسی E8 در دو نسخه RWD و ۴WD در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. هنوز اطلاعات دقیقی درباره باتری و ظرفیت آن افشا نشده است. با این وجود گفته می‌شود مدل پایه E8 از یک موتور برقی با قابلیت تولید ۲۶۸ اسب بخار استفاده می‌کند. حداکثر سرعت ماشین نیز ۱۹۰ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar