معرفی فولکس واگن اطلس ۲۰۲۴

بروزرسانی در: یکشنبه 8 بهمن 02 ساعت 15:15
معرفی فولکس واگن اطلس 2024

فولکس واگن از مدل ۲۰۲۴ شاسی بلند اطلس رونمایی کرد. این فیس لیفت جزئیاتی مانند هدلایت ال ئی دی بزرگ تر، عناصر کرومی در جلوپنجره، لوگوی نورانی فولکس واگن و... می شود.

اسپویلر سقف نیز مقداری در مقایسه با مدل های قبلی بزرگ تر شده است. چراغ های اصلی عقب طراحی یکپارچه و گسترده ای دارند که یک نوار کرومی در خط پایین مرز بین چراغ و درب صندوق را مشخص کرده است.

دیفیوزر با خروجی اگزوز دوقلو کرومی نیز بخش دیگری از جذابیت های قسمت عقب فولکس واگن اطلس محسوب می شود.

تمامی تریم های اطلس ۲۰۲۴ از رینگ های آلومینیومی با طراحی جدید استفاده می کنند که اندازه آن ها با توجه به تریم ا ۱۸ تا ۲۰ اینچ متغیر است اما به طور خاص، تریم پرفورمنس آر-لاین به رینگ ۲۱ اینچی مجهز است.

فضای داخل کابین طراحی ساده اما فناورانه ای دارد. کیفیت مواد اولیه نیز توسط فولکس واگن تضمین شده که اینجا هم تریم در حضور جزئیات جذاب تر اثر مهمی دارد.

از امکانات کابین می توان به نمایشگر دیجیتال ۱۲ اینچی لمسی تنظیمات سیستم سرگرمی اشاره کرد که جایگزین نمونه ۱۰.۳ اینچی در مدل ۲۰۲۳ شده است. نمایشگر اطلاعات کیلومتر نیز از نوع دیجیتال ۱۰.۳ اینچی انتخاب شده است.

پشتیبانی از اندروید اوتو و اپل کارپلی در حالت بی سیم اکنون به عنوان آپشن استاندارد عرضه می شود.

نمایشگر هداپ، شارژر بی سیم، ۶ پورت یو اس بی تایپ-سی و ۲ پورت یو اس بی-A از دیگر امکانات کابین است که امکان شارژ همزمان برای تمام سرنشینان را فراهم کرده است.

در بخش ایمنی نیز باید به مواردی شامل کروز کنترل تطبیقی(آپشن)، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودروی بین خطوط، ترمز اضطراری و... اشاره کنیم.

اما مهمترین تغییر در رابطه با فولکس واگن اطلس ۲۰۲۴ به پیشرانه آن مربوط می شود. تپنده ۶ سیلندر سال قبل جای خود را به نمونه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوشارژ داده که ۲۶۹ اسب بخار خروجی و ۲۷۳ پوندفوت گشتاور دارد. این مجموعه با جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک هماهنگ شده است. سامانه تمام چرخ اختصاصی ۴موشن به عنوان آپشن عرضه می شود.

فولکس واگن اطلس ۲۰۲۴ امسال(۲۰۲۳) وارد نمایندگی های فروش این کمپانی می شود. قیمت دقیق هنوز مشخص نیست اما برای پیش بینی حدود قیمت باید به برچسب پایه ۳۶۴۴۵ دلاری اطلس ۲۰۲۳ اشاره کنیم.

عصر ایران

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar