معرفی اسمارت نامبر ۳

چهارشنبه 15 شهریور 02 ساعت 14:04
معرفی اسمارت نامبر 3

نامبر ۳ به‌عنوان اولین کراس‌اور تاریخ اسمارت، در نسخهٔ پرچم‌دار برابوس ۴۲۲ اسب بخار قدرت و ۴۳۵ کیلومتر برد دارد و ظرف ۳.۷ ثانیه به سرعت صد کیلومتر می‌رسد.

برند اسمارت که پس از فروش نصف سهامش به جیلی متحول شده است، حدود شش ماه پیش اولین شاسی‌بلند تاریخ خود را با نام نامبر ۳ در نمایشگاه شانگهای رونمایی کرد و حالا قرار است این خودرو برای بازار اروپا رسماً در نمایشگاه مونیخ معرفی شود. این کراس‌اوور الکتریکی در دو مدل در بازار اروپا عرضه خواهد شد. مدل اول یا پایه از یک موتور الکتریکی با ۲۶۸ اسب بخار قدرت استفاده می‌کند و می‌تواند با هر بار شارژ کامل باطری‌ها تا ۴۵۵ کیلومتر را طی کند.

مدل بعدی اما نامبر ۳ برابوس نام دارد و با قوای محرکهٔ دو موتوره و چهارچرخ محرک ارائه می‌شود که ۴۲۲ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. درحالی‌که مدل تک موتور برای رسیدن به سرعت صد کیلومتر بر ساعت به ۵.۸ ثانیه زمان نیاز دارد، مدل برابوس این کار را ظرف تنها ۳.۷ ثانیه انجام می‌دهد.

نامبر 3 برابوس

از سوی دیگر اما برد این نسخه کمی کمتر و ۴۳۵ کیلومتر است. نامبر ۳ از قابلیت شارژ سریع ۱۵۰ کیلوواتی برخوردار است که ظرف تنها ۳۰ دقیقه از ۱۰ تا ۸۰ درصد باطری‌ها را شارژ می‌کند.

اسمارت در نمایشگاه مونیخ نسخهٔ ویژه‌ای از کراس‌اوور الکتریکی خود را هم به نمایش درمی‌آورد که به مناسبت ۲۵ سالگی این برند ساخته شده است. این نسخه که بر اساس مدل قدرتمند برابوس ساخته شده است، از سقف پانورامای کهکشانی، چراغ‌های جلوی LED ارتقاءیافته، تریم قرمزرنگ و صندلی‌های چرمی دورنگ مشکی و سفید ویژه با پشت‌سری یکپارچه بهره می‌برد. هردو مدل برابوس و ۲۵ سالگی با تجهیزات داخلی کامل ارائه می‌شوند که شامل نمایشگر لمسی ۱۲.۸ اینچی، صفحه آمپر دیجیتالی ۹.۲ اینچی، هدآپ دیسپلی ۱۰ اینچی و سیستم صوتی Beats با ۱۳ بلندگو مخواهد بود.

پس از رونمایی اروپایی رسمی اسمارت نامبر ۳ در نمایشگاه مونیخ، فروش این کراس‌اوور کامپکت تا قبل از پایان سال ۲۰۲۳ آغاز خواهد شد. تحویل خودرو به خریداران هم در سال ۲۰۲۴ شروع می‌شود.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

1 دیدگاه برای "معرفی اسمارت نامبر ۳"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
خانيكي
مهمان

اینا چی میسازن ما اطلس میسازیم پاژ میسازیم !