معرفی اینفینیتی QX60 مدل ۲۰۲۵

یکشنبه 31 تیر 03 ساعت 11:10
معرفی اینفینیتی QX60 مدل 2025

اینفینیتی در QX60 مدل ۲۰۲۵ پیشرانهٔ V6 تنفس طبیعی را با یک موتور ۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ ضریب تراکم متغیر جایگزین کرده است.

اینفینیتی به روند کوچک‌سازی پیشرانه‌های خود ادامه می‌دهد و حالا در QX60 برای مدل ۲۰۲۵، پیشرانهٔ V6 تنفس طبیعی را با یک موتور ۲ لیتری چهار سیلندر توربو جایگزین کرده است. این همان موتور نسبت تراکم متغیری است که در کراس‌اوورهای کوچک‌تر برند لوکس نیسان یعنی QX50 و QX55 استفاده می‌شود. این موتور با ۲۶۸ اسب بخار قدرت و ۳۸۸ نیوتن متر گشتاور، از موتور V6 قبلی با ۲۹۵ اسب بخار قدرت ضعیف‌تر است اما گشتاور بیشتری نسبت به ۳۶۶ نیوتن متر قبل ارائه می‌کند.

علاوه بر این، مصرف سوخت QX60 هم با این موتور جدید کمتر شده است. این کراس‌اوور لوکس به‌صورت ترکیبی در هر صد کیلومتر ۹.۸ لیتر بنزین مصرف می‌کند درحالی‌که این عدد در مدل V6 بسته به انتقال قدرت محرک جلو یا چهارچرخ محرک بین ۱۰.۲ تا ۱۰.۷ لیتر بود. علاوه بر پیشرانهٔ چهار سیلندر، اینفینیتی برای QX60 یک پکیج جدید بنام بلک ادیشن را هم ارائه کرده است. این نسخهٔ ویژه رینگ‌های ۲۰ اینچی مشکی و ریل‌های روی سقف مشکی براق را به همراه دارد. قاب مشکی جلوپنجره، نشان‌های مشکی و لوگوی چراغ‌های اینفینیتی در جلو هم از دیگر ویژگی‌های QX60 بلک ادیشن هستند.

در همین حال، اینفینیتی برای تمام نسخه‌های QX60 مدل ۲۰۲۵ سوئیچ جدیدی را ارائه کرده است درحالی‌که تیپ لوکس به‌صورت استاندارد از سیستم صوتی با ۱۷ بلندگو بهره می‌برد. در داخل ابن کراس‌اوور ژاپنی شاهد تکنولوژی‌های بیشتری هستیم و حالا تمام تیپ‌ها به‌صورت استاندارد به نمایشگر ۱۲.۳ اینچی اطلاعاتی-سرگرمی با اندروید اتو و اپل کارپلی مجهز هستند. سیستم پایش نمای اطراف با قابلیت تشخیص اجسام متحرک، آینهٔ دید عقب هوشمند و سیستم تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی هم از دیگر ویژگی‌های QX60 مدل ۲۰۲۵ هستند که به ترمز اضطراری جلو با قابلیت تشخیص عابر پیاده، هشدار تصادف، ترمز عقب خودکار، هشدار خروج از خط و نوربالای خودکار اضافه می‌شود.

قیمت QX60 مدل ۲۰۲۵ از ۵۰,۲۰۰ دلار برای تیپ پایهٔ پیور آغاز می‌شود که ۵۰۰ دلار افزایش را نسبت به قبل نشان می‌دهد. کسانی که خواهان پکیج بلک ادیشن باشند نیز باید ۱,۹۰۰ دلار اضافی پرداخت کنند. در صدر خانوادهٔ این کراس‌اوور لوکس هم تیپ اتوگراف با قیمت ۶۶,۱۵۰ دلار قرار دارد.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar