معرفی بائوجون یونگوآنگ

بروزرسانی در: دوشنبه 22 مرداد 03 ساعت 09:48
معرفی بائوجون یونگوآنگ

در این محتوا به سراغ معرفی سدان برقی/ پلاگین بائوجون با نام یونگوآنگ آمده ایم.

بائوجون فعالیت خود را به عنوان یک برند اقتصادی از SAIC GM Wuling JV آغاز کرد و اکنون با گذشت مدت به نسبت کوتاهی شاهد پیشرفت چشم‌گیر این برند هستیم، به نحوی که، به تازگی یکی از بزرگ ترین و البته لوکس ترین سدان های چینی را رونمایی کرده است.

طراحی ظاهری

در بخش ظاهری یونگوآنگ شاهد دو مدل نمای جلو هستیم و دلیل آن هم این است که بائوجون یونگوآنگ دارای دو نوع قوای فنی برقی و پلاگین است. در مدل برقی نمای جلوی خودرو کاملاً پوشانده شده است و چیزی شبیه به محصولات تسلا را شاهد هستیم. در مدل پلاگین اما چراغ ها به وسیله یک نوار نورانی به یکدیکر متصل هستند و زیر این نوار نیز یک جلوپنجره باریک کار شده است. ورودی هوای روی سپر نسخه پلاگین نیز بزرگ تر است.

در نمای کناری، مشتریان می توانند برای نمونه پلاگین از بین دو مدل رینگ یکی را برگزینند، اما نسخه برقی فقط یک مدل رینگ دارد. رینگ ها نیز از نوع ۱۸ و ۱۹ اینچی هستند. کروم کاری دور پنجره های کناری و دستگیره های مخفی شونده نیز از دیگر ویژگی های یونگوآنگ در این نما به حساب می آیند.

در بخش عقب هم چراغ های به هم پیوسته و سپر با دیفیوزرری بزرگ از جمله ویژگی های این بخش محسوب می شوند. طول و عرض این سدان به ترتیب برابر است با ۵۰۰۵ و ۱۹۰۰ میلی متر و فاصله محوری آن هم ۲۹۰۰ میلی متر است.

مشخصات فنی

این سدان جدید چینی در نسخه پلاگین از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری با بیشینه قدرت ۱۰۵ کیلووات به همراه یک موتور برقی بهره مند است. نسخه برقی اما به یک پیشرانه برقی ۱۸۶ کیلوواتی مجهز است. باتری های نسخه برقی نیز دست پرورده شرکت Zenergy هستند.

 

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar