معرفی بستیون M9

بروزرسانی در: دوشنبه 8 خرداد 02 ساعت 16:37
معرفی بستیون M9

بستیون نام جدید محصولات بسترن کمپانی فاو است که ۲ سدان هم در بازار ایران دارد. بستیون به تازگی از خودرو ام پی وی M9 رونمایی کرده که قیمت آن در بازار چین از ۳۲۵۰۰ تا ۳۵۵۰۰ دلار با توجه به تریم متغیر است.

بستیون ام۹ در قسمت دماغه از چراغ ال ئی دی باریک و متصل به همراه یک جلوپنجره بسیار بزرگ استفاده می کند تا با چاشنی نور و عناصر کرومی، مشتریان را درگیر جزئیات لوکس خود کند.

بستیون M9 در نمای جانبی بویژه نوار شانه، بالای رکاب و سقف؛ خطوط بسیار قدرتمندی را به کار گرفته تا در این بخش نیز به خوبی با مخاطب ارتباط برقرار کند.

خودرو از منظر ابعاد برابر با ۵۲۸۰ میلیمتر در طول، ۲۰۰۵ میلیمتر در عرض و ۱۹۴۵ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز ۳۲۰۰ میلیمتر است. رینگ های آلومینیومی ۱۷ اینچی به عنوان آپشن استاندارد ارائه می شود.

بستیون ام۹ از پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربوشارژ با ۲۴۱ اسب بخار خروجی در هماهنگی با جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک استفاده می کند.

درب های جانبی کشویی الکتریکی، صندلی های کاپیتانی ردیف دوم، صندلی ردیف سوم نیمکتی، پوشش چرم صندلی ها، تنظیم الکتریکی صندلی های ردیف اول و دوم، استراحتگاه پا ردیف دوم، گرم کن و تهویه صندلی ها، ماساژ صندلی ها و صندلی ردیف سوم با قابلیت تاشو برای افزایش ظرفیت قسمت بار از جمله امکانات کابین هستند.

در قسمت انتهای سقف یک اسپویلر بزرگ که چراغ ترمز نیز روی قسمت مرکزی آن جانمایی شده، جضور دارد و چراغ های اصلی عقب نیز طراحی یکپارچه دارند.

تریم طرح چوب در کنسول اصلی جلو اثر مهمی در بهبود نمای داخلی کابین دارد. نمایشگر ۷ اینچی اطلاعات کیلومتر پشت فرمان و نمایشگر اصلی ۱۲.۳ اینچی لمسی از دیگر جذابیت های کابین هستند.

سقف پانورامیک بسیار بزرگ با ابعاد ۱۲۶۷ در ۱۰۵۱ میلیمتر به همراه ۰.۹۵ مترمربع نورپردازی، زیبایی های کابین بستیون ام۹ را چند برابر می کند.

عصر ایران

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar