معرفی تویوتا راو ۴ ادونچر

سه شنبه 25 مهر 02 ساعت 09:03
معرفی تویوتا راو 4 ادونچر

تویوتا از نسخه سفارشی شاسی‌بلند راو ۴ با نام ادونچر آفرود رونمایی کرد. همان‌طور که از نام خودرو مشخص است، راو ادونچر آفرود از تجهیزات مناسب برای تردد در مسیرهای خارج شهری سود می‌برد.

تویوتا راو ۴ ادونچر آفرود بر پایه مدل فول اِج در بازار استرالیا بنا شده و از برخی تجهیزات آفرود سود می‌برد. در حال حاضر خودروی موردبحث فقط برای بازار ژاپن معرفی شده اما احتمال عرضه آن در برخی بازارهای دیگر نیز وجود دارد. در مقایسه با تریم استاندارد ادونچر بازار ژاپن، مدل ادونچر آفرود از رینگ‌های ۱۸ اینچی مشکی مات به همراه لاستیک‌های کاراتر، سیستم تعلیق با ۱۰ میلی‌متر ارتفاع بیشتر، ریل‌های سقف جدید و نشان‌های آفرود مشکی سود می‌برد.

وقتی وارد کابین شوید شاهد پوشش چرم مصنوعی با دوخت‌های قرمز روی صندلی‌ها و داشبورد خواهید بود. همچنین تریم قرمز در برخی بخش‌های کابین دیده می‌شود. تویوتا راو ۴ ادونچر آفرود با پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری تنفس طبیعی و ۲.۵ لیتری هیبریدی در دسترس است و هر دو پیشرانه با سیستم چهار چرخ محرک همکاری می‌کنند. این خودرو را می‌توان با رنگ‌های سفید، خاکستری و مشکی سفارش داد. البته امکان انتخاب ترکیب دو رنگ بدنه شامل خاکی و آبی به همراه سقف مشکی وجود دارد.

راو ۴ ادونچر آفرود در ژاپن قیمت پایه حدود ۲۵ هزار دلاری برای مدل مجهز به پیشرانه ۲ لیتری دارد درحالی‌که برای مدل ۲.۵ لیتری هیبرید باید حدود ۳۰ هزار دلار پرداخت کرد. برای مقایسه باید گفت راو ۴ اِج بازار استرالیا با قیمت پایه حدود ۳۵ هزار دلاری در دسترس است. این مدل از پیشرانه ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی استفاده می‌کند. درصورتی‌که پیشرانه ۲.۵ لیتری هیبریدی سفارش داده شود قیمت این خودرو به حدود ۳۷ هزار دلار خواهد رسید. اگرچه احتمال عرضه راو ۴ ادونچر آفرود در بازار استرالیا بالا نیست اما طیف وسیعی از لوازم جانبی آفرود برای آن عرضه می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به ریل‌های سقف و کیت افزایش ارتفاع سیستم تعلیق اشاره کرد.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar