معرفی تویوتا راو ۴ مدل ۲۰۲۴

یکشنبه 2 مهر 02 ساعت 13:38
معرفی تویوتا راو 4 مدل 2024

تویوتا جزئیات و مشخصات راو ۴ مدل ۲۰۲۴ را منتشر کرد. این خودرو نسبت به سال قبل اندکی افزایش قیمت را تجربه کرده است.

شاسی‌بلند محبوب تویوتا در مدل ۲۰۲۴ خود تغییرات بسیار ناچیزی را نشان می‌دهد. مهم‌ترین بهبود این خودرو به مدل هیبرید وودلند ادیشن اختصاص دارد که با بدنه دو رنگ و پکیج سفارشی و جدید آب‌وهوا در دسترس خواهد بود. راو ۴ بنزینی ۲۰۲۴ هم‌اکنون ۲۰۰ دلار گران‌تر از قبل فروخته می‌شود و افزایش قیمت مدل هیبریدی نیز ۲۵۰ دلار اعلام شده است. در حال حاضر قیمت مدل پایه و دیفرانسیل جلوی راو ۴ نسخه LE از حدود ۳۰ هزار دلار شروع می‌شود درحالی‌که برای راو ۴ نسخه LE هیبرید باید حدود ۳۳ هزار دلار پرداخت کرد. البته افزایش قیمت مدل وودلند ادیشن قابل‌توجه است و ۶۷۰ دلار گران‌تر از قبل عرضه می‌شود.

راو ۴ وودلند ادیشن سال قبل معرفی شد و دوباره نیز در دسترس خریداران است. ژاپنی‌ها هم‌اکنون مدل وودلند ادیشن را با بدنه دو رنگ عرضه می‌کنند و خریداران می‌توانند رنگ‌های سبز ارتشی یا یخی را با رنگ مشکی متالیک ترکیب کنند. همچنین گزینه مشکی میدنایت کامل نیز وجود دارد. از جمله ویژگی‌های مدل وودلند ادیشن می‌توان به رینگ‌های ۱۸ اینچی برنزی، لاستیک‌های فالکن وایلدپیک AT، خروجی‌های اگزوز کرومی تیره، نشان‌های مشکی بدنه و… اشاره کرد. این خودرو آماده ماجراجویی در طبیعت است و با تجهیزاتی برای حمل وسایلی همچون دوچرخه عرضه می‌شود.

نیروبخش راو ۴ پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری با ۲۰۳ اسب بخار قدرت است. این پیشرانه نیروی خود را به گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک تحویل می‌دهد تا مصرف سوخت ترکیبی ۷.۸ لیتر در هر صد کیلومتر را ثبت کنند. مدل هیبریدی نیز از همان پیشرانه ۲.۵ لیتری استفاده می‌کند اما وجود یک پیشرانه برقی دیگر قدرت را به ۲۱۹ اسب بخار و مصرف سوخت را به ۶.۳ لیتر در هر صد کیلومتر می‌رساند. در پایان باید گفت تویوتا اشاره‌ای به قیمت راو ۴ پرایم پلاگین هیبریدی مدل ۲۰۲۴ نکرده است اما مدل سال قبل این خودرو با قیمت حدود ۴۴ هزار دلار در دسترس بود.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar