معرفی تویوتا کراون سیگنیا

بروزرسانی در: پنج شنبه 25 آبان 02 ساعت 11:05
معرفی تویوتا کراون سیگنیا

کراون سیگنیا شاسی‌بلند جدیدی است که از تابستان آینده با پیشرانه هیبریدی ۲۴۳ اسب بخاری در کنار کراون سدان در آمریکا عرضه خواهد شد.

تویوتا با معرفی مدل جدید کراون سیگنیا، خانوادهٔ سری کراون خود را بزرگ‌تر کرده است. این خودرو تابستان آینده در کنار سدان کراون در ایالات‌متحده عرضه خواهد شد. کراون سیگنیا فقط با یک قوای محرکهٔ هیبریدی به فروش می‌رسد که از یک پیشرانهٔ ۲.۵ لیتری چهار سیلندر به همراه دو موتور الکتریکی تشکیل شده است. در این ماشین سه حالت رانندگی مختلف شامل معمولی، اقتصادی و اسپرت تعبیه شده است که حالات اقتصادی، مصرف سوخت را به حداقل می‌رساند درحالی‌که حالت اسپرت واکنش پدال گاز را تیزتر می‌کند.

همچنین در کراون سیگنیا حالت الکتریکی هم وجود دارد که امکان حرکت فقط با استفاده از نیروی برق را در مسافت‌های کوتاه فراهم می‌کند. این قوای محرکه مجموعاً ۲۴۳ اسب بخار قدرت تولید می‌کند و مصرف سوخت ترکیبی آن ۶.۵ لیتر در هر صد کیلومتر است. تویوتا در این ماشین سامانهٔ چهارچرخ محرک الکترونیکی خود را به‌صورت استاندارد ارائه می‌کند که با استفاده از موتور الکتریکی عقب، به چرخ‌های عقب نیرو می‌دهد. کراون سیگنیا که از گیربکس CVT استفاده می‌کند، می‌تواند تا ۱۲۲۵ کیلوگرم را یدک بکشد.

در داخل خودرو، شاهد یک صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی قابل تنظیم به همراه یک نمایشگر ۱۲.۳ اینچی دیگر روی داشبورد برای سیستم اطلاعاتی-سرگرمی هستیم. تنظیم برقی هشت جهتهٔ صندلی‌های جلو، شارژر بی‌سیم و پورت‌های USB-C ازجمله تجهیزات استاندارد این کراس‌اوور ژاپنی هستند درحالی‌که گرم‌کن و تهویه صندلی‌ها هم قابل سفارش خواهد بود. کراون سیگنیا در دو تیپ XLE و لیمیتد به بازار عرضه می‌شود که XLE با رینگ‌های ۱۹ اینچی مشکی و صندلی‌های پارچه‌ای و لیمیتد با رینگ‌های خاکستری ۲۱ اینچی و صندلی‌های چرمی ارائه خواهد شد.

داخل خودرو همچنین با تریم برنزی روی داشبورد، غربیلک فرمان و کنسول مرکزی تزئین شده است. تیپ XLE از سیستم صوتی با شش بلندگو بهره می‌برد درحالی‌که لیمیتد به ۱۱ بلندگو و ساب‌ووفر JBL مجهز است. با خواباندن صندلی‌های ردیف دوم، فضای باری به طول ۲ متر فراهم می‌شود که از طریق درب صندوق برقی هندزفری قابل‌دسترسی خواهد بود. تویوتا برای کراون سیگنیا به‌صورت استاندارد پکیج ایمنی Safety Sense 3.0 خود را هم ارائه می‌کند که شامل سیستم‌های پیش از برخورد با قابلیت تشخیص عابر پیاده، هشدار خروج از خط، کروز کنترل راداری پویا، سیستم خواندن علائم جاده، نوربالای خودکار و… می‌شود.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar