معرفی میلیتم فروکس E

چهارشنبه 7 تیر 02 ساعت 09:43
معرفی میلیتم فروکس E

شرکت ایتالیایی میلیتم از خودروی جدید خود با نام فروکس E رونمایی کرد. این شاسی‌بلند که بر پایه جیپ رانگلر ۴XE شکل گرفته تجهیزات لوکس زیادی دارد و با قیمت ۱۰۰ هزار دلار عرضه می‌شود.

جیپ رانگلر برای مدل ۲۰۲۴ اندکی تغییرات در نمای جلو و نصب نمایشگر مرکزی بزرگ و همچنین تریم های متفاوت را تجربه کرده است. صرف‌نظر از مدل انتخابی، رانگلر فاقد لوکس‌ترین کابین در کلاس خودرویی خود خواهد بود هرچند چنین چیزی درباره سایر آفرودرهای بازار نیز صدق می‌کند؛ اما اگر خواهان یک خودروی آفرود با کابین لوکس باشید می‌توانید به شرکت میلیتم مراجعه کرده و از آن‌ها درخواست تولید محصولی از سری فروکس را بکنید.

میلیتم شرکتی ایتالیایی است که روی تولید مدل‌های لوکس‌تر جیپ و رم تمرکز دارد. مدل‌های فروکس میلیتم بر پایه رانگلر شکل می‌گیرند و جدیدترین عضو این خانواده نیز فروکس E نام دارد. حرف E در نام این خودرو نشان دهنده استفاده از قوای محرکه هیبریدی است و بنابراین خودروی موردبحث بر پایه رانگلر ۴XE شکل می‌گیرد. قدبلند جدید میلیتم که قیمتی فراتر از ۱۰۰ هزار دلار خواهد داشت کاملاً لوکس بوده و به نظر می‌رسد ارزش پرداخت چنین مبلغی را داشته باشد.

کار را با تغییرات عملکردی شروع می‌کنیم که خبری از بهینه‌سازی پیشرانه نیست اما سیستم تعلیق از نو طراحی شده و دارای شوک‌های قابل تنظیم و دامپرهای فرمان جدید است. همچنین کیت افزایش ارتفاع با رینگ‌های ۲۰ اینچی نیز به‌صورت استاندارد وجود دارد. خریداران می‌توانند نسخه اسپرت تر این خودرو را بدون کیت افزایش ارتفاع و با رینگ‌های بزرگ‌تر ۲۲ اینچی و لاستیک‌های فربه ۴۵/۳۰۵ خریداری کنند.

از نظر بصری باید گفت میلیتم فروکس E با نمای جلوی جدید، جلوپنجره مات، سپرهای متفاوت و تریم مشکی براق بدنه از رانگلر استاندارد متمایز می‌شود. داخل کابین پر از چرم است که روی داشبورد، پانل پشت آمپرها، شیفتر دنده و فرمان وجود دارد. همچنین تریم جدید فیبر کربن هم روی پانل درب‌ها و فضای بار بکار رفته است. قیمت خودروی موردبحث در اروپا پیش از هرگونه مالیات و هزینه‌ای معادل ۱۰۱ هزار دلار است و البته با گارانتی ۳۶ ماهه یا ۱۰۰ هزار کیلومتری نیز عرضه می‌شود. در حال حاضر میلیتم ۴ شوروم در ایتالیا، ۱ شوروم در آلمان و ۱ شوروم دیگر هم در موناکو دارد و البته در آینده نزدیک نیز نمایندگی‌های بیشتری را افتتاح خواهد کرد.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar