معرفی تویوتا کرولا کراس ۲۰۲۴

بروزرسانی در: یکشنبه 22 بهمن 02 ساعت 09:19
معرفی تویوتا کرولا کراس 2024

مدل فیس‌ لیفت تویوتا کرولا کراس با تغییراتی در طراحی، موتورهای بنزینی و هیبریدی و قیمت پایه ۲۸ هزار دلار به بازار عرضه می‌شود.

کراس‌اوور محبوب تویوتا، کرولا کراس، در هر منطقه با چهره‌ای متفاوت عرضه می‌شود. حال نوبت به نسخهٔ تایلندی این خودرو رسیده تا فیس‌لیفتی را تجربه کند. این به‌روزرسانی، کرولا کراس تایلندی را از نظر تکنولوژی به نسخه‌های اروپایی و آمریکایی نزدیک‌تر کرده، اما ظاهر منحصربه‌فرد آن حفظ شده است. تغییرات ظاهری بارزترین تغییر در نمای بیرونی، جلوپنجرهٔ جدید بدون قاب همرنگ بدنه با طرح لانه‌زنبوری است. چراغ‌های کریستالی جدید نیز که توسط یک نوار تزئینی به لوگوی تویوتا متصل شده‌اند، به جذابیت این خودرو افزوده‌اند.

حفظ ویژگی‌های قبلی

سایر قسمت‌های کرولا کراس نسبت به قبل تغییری نکرده‌اند و کیت بدنهٔ نسخهٔ GR Sport نیز بدون تغییر عرضه می‌شود. تویوتا برای این فیس‌لیفت، پنج رنگ جدید را نیز به پالت رنگی کرولا کراس اضافه کرده است.

کابین مدرن‌تر

در داخل کابین، شاهد سقف پانورامای جدید با سایه‌بان برقی هستیم. صفحه آمپر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی، نمایشگر اطلاعاتی-سرگرمی ۱۰.۱ اینچی با اندروید اتو و اپل کارپلی بی‌سیم، شارژر بی‌سیم گوشی، پورت‌های USB-C، سیستم تهویهٔ دو منطقه‌ای و مجموعهٔ ارتقاءیافتهٔ سیستم‌های کمک‌رانندهٔ Safety Sense از دیگر ویژگی‌های کابین مدرن کرولا کراس فیس‌لیفت هستند. تودوزی‌های جدید با رنگ‌های مشکی یا رز تیره نیز برای این خودرو قابل انتخاب خواهند بود.

فیس‌لیفت کرولا کراس مثل قبل با پیشرانه‌های ۱.۸ لیتری بنزینی تنفس طبیعی و ۱.۸ لیتری هیبریدی در تایلند عرضه می‌شود. نسخهٔ غیرهیبریدی این موتور ۱۳۸ اسب بخار قدرت و ۱۷۲ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند درحالی‌که نسخهٔ هیبریدی مجموعاً تنها ۱۲۱ اسب بخار قدرت دارد. در هردو نسخه، نیروی موتور از طریق یک گیربکس CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. فروش تویوتا کرولا کراس مدل ۲۰۲۴ هم‌اکنون در تایلند آغاز شده است. قیمت این خودرو از ۲۸ هزار دلار برای نسخهٔ پایهٔ ۱.۸ لیتری آغاز می‌شود و به  ۳۵ هزار دلار در نسخهٔ پرچم‌دار GR اسپرت هیبریدی می‌رسد.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar