معرفی جک هانتر EV

بروزرسانی در: شنبه 28 بهمن 02 ساعت 11:49
معرفی جک هانتر EV

کمپانی جک قصد دارد برای اولین بار، جک T9 برقی یا همان جک هانتر EV را در نمایشگاه پکن رونمایی نماید.

نمایشگاه پکن و شانگهای یکی از مهم ترین رویداد های خودرویی در سطح جهان هستند که به صورت یک سال در میان (یک سال در شانگهای و یک سال در پکن) برگزار شده و در سال جاری میلادی در ماه آوریل، پکن میزبان این نمایشگاه خواهد بود. کمپانی جک قصد دارد در این نمایشگاه برای نخستین بار جک هانتر EV را به عنوان یک پیکاپ تمام برقی، به صورت رسمی رونمایی نماید.

 

جک هانتر جک هانتر EV

در بخش ظاهری این پیکاپ به جز تغییر جلوپنجره و بسته شدن آن، تقریبا تغییر دیگری رخ نداده است. جلوپنجره این خودرو با یک قاب پلاتسنیکی که مزین به نوشته JAC است پوشانیده شده و جالب آنکه از فونت جدید JAC پیروی نمی کند!

طرز پوشانده شدن جلوپنجره هم در نگاه اول شما را به یاد ری را برقی می اندازد چراکه در ری را هم دقیقا پانند جک T9، جلوپنجره با یک قاب پلاستیکی بسته شده بود.

از دیگر تغییرات جزئی در ظاهر T9 برقی هم می توان به تغییر شکل رینگ ها و درواقع استفاده از رینگ های آیرودینامیک برای این خودرو اشاره کرد.

معرفی جک هانتر EV

کابین جک هانتر برقی

در بهش کابین، همان طراحی T شکل را شاهدیم که تم قهوه ای در آن حذف شده و از تزئینات خاکستری و کرومی برای کابین بهره گرفته شده است.

مانیتور عمودی، کلاستر دیجیتالی، سانروف، سیستم فرمان بر صوتی، سیستم کنترل پایداری و کشش، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، سیستم کمکی حرکت در سراشیبی، لاستارت و ورود بدون کلید، آینه وسط الکتروکرومیک، شارژر وایرلس فست، صندلی های جلوی برقی و….، از جمله امکانات ایمنی و رفاهی جک هانتر برقی به شمار می آیند.

 

مشخصات فنی جک هانتر EV

برای جک هانتر EV از دو موتور برقی (یکی در محور جلو و دیگری در محور عقب) استفاده شده است تا همچنان با یک خودروی چهار چرخ محرک مواجه باشیم. این درحالیست که بسیاری از پیکاپ های برقی چینی، به دلیل استفاده از یک موتور برقی روی چرخ های عقب، صرفا خودرو های محور عقب هستند.
این دو موتور قدرت های ۹۴ و ۲۱۴ اسب بخار را با گشتاور هایی معادل ۱۷۶ و ۳۴۲ ارائه می کنند. ظرفیت باتری های این خودرو هم ۸۸.۰۲ کیلووات ساعت است.

شعاع حرکتی این خودرو ۵۰۰ کیلومتر اعلام شده است که البته باید دید این عدد در زیر بار و در شرایط آب و هوای بسیار سرد همچون روسیه یا مناطق گرم برزیل (برزیل و روسیه از کشور های هدف کمپانی جک هستند) تا چه میزان کاهش می یابد.

طول کلی این خودرو ۵ متر ۶۲ سانتی متر و ارتفاع کف خودرو تا سطح زمین نیز ۲۰۵ میلی متر اعلام شده است.

سخن پایانی

با توجه به آنکه جک T9 یا همان جک هانتر به زودی تحت نام کی ام سی T9 پا به بازار ایران می گذارد و با عنایت بر سیل برقی سازی عجیب و نمایشی که در ایران به راه افتاده است، پیش بینی می شود نسخه برقی این خودرو هم پس از نسخه بنزینی آن، در ایران معرفی شود.

اسب بخار

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar