احتمال ورود جک S7 به بازار ایران توسط کرمان موتور

بروزرسانی در: جمعه 18 آبان 97 ساعت 00:36
احتمال ورود جک S7 به بازار ایران توسط کرمان موتور

جک S7 با با دو نوع موتور ۱.۵ لیتری توربو و ۲ لیتری توربو به بازارهای جهانی عرضه میشود که احتمال زیاد نسخه ۱.۵ لیتری توربو به بازار ایران عرضه میشود.

جک S7 قادر است با مدل‌هایی مانند هوندا CR-V و نیسان ایکس تریل در سگمنت شاسی بلندهای کامپکت رقابت کند. ابعاد آن برابر با ۴۷۹۰ میلی متر طول، ۱۹۰۰ میلی متر عرض و ۱۷۶۰ میلی متر ارتفاع می‌باشد. در دنیای واقعی اگر بخواهیم مثال بزنیم، این خودرو اندکی از هوندا سی آر وی بزرگ‌تر و کمی از مزدا سی ایکس ۹ کوچک‌تر است.

چیزی که بیشتر از همه توانسته نظر ما را به خود جلب کند، کابین فوق العاده آن می‌باشد. جایی که ما انتظار یک کابین با طراحی ضعیف و حداقل امکانات را داشتیم، شاهد کابینی بسیار خوب، با طراحی مدرن، پلاستیک نرم و روکش‌های چرم هستیم. در واقع، کیفیت کابین و طراحی آن به قدری خوب بود که ما را به یاد کابین یک مرسدس بنز می‌انداخت. درهای خودرو نیز وزن سنگینی دارند و این موضوع، به نوبه خود حس خوبی به راننده می‌دهد. بلندگوهای ساخت اینفینیتی نصب شده کیفیت کم نظیری داشتند. با افزایش ولوم، کیفیت صدا داخل کابین افت نمی‌کرد و به هیچ وجه اذیت نمی‌شدیم.

این شاسی بلند مجموعه‌ای از تجهیزات و امکانات مدرن تکنولوژی و ایمنی با خود به ارمغان آورده که از آن جمله می‌توان به هدآپ دیسپلی، دوربین ۳۶۰ درجه، کروز کنترل و سیستم تهویه مطبوع اتومات اشاره کرد.

جک اس ۷ وارداتی به ایران نیروی مورد نیازش را از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری تأمین می‌کند. در وب سایت شرکت جک اس ۷ آمده که این پیشرانه مجهز به توربو است و ۱۷۰اسب بخار قدرت و ۲۵۱ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این موتور به یک گیربکس شش دنده اتومات دو کلاچه متصل است.

به زودی با دریافت نمونه تستی یک نقد و بررسی خوب و کامل از این خودرو منتشر خواهیم کرد تا ببینیم در جاده، عملکرد آن به چه صورتی است. تا آن موقع، دوست داریم نظر شما را در مورد آن بدانیم. به نظر شما، آیا جک اس ۷ می‌تواند با رقبای نام آشناتر ژاپنی خودرو در این سگمنت رقابت کند؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

منبع ترجمه: مجله تاپ گیر فیلیپین

 

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

5 دیدگاه ها برای "احتمال ورود جک S7 به بازار ایران توسط کرمان موتور"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
افشین
مهمان
دیگه این صحبت جایز نیست که بگیم اتومبیل چینیه،چین روز به روز داره پیشرفت میکنه همه از لحاظ فنی هم کیفیت و هم طراحی و فقط خدروسازهای وطنین که توی چهل سال پیش گیر کردن و حتی یه مونتاژ درستو درمونم نمیتونن انجام بدن،منتها به این راحتیا با برندی مثل هوندا نمیتونن وارد یک گود بشن ولی فاکتور قیمت مسئله مهمیه که میتونه حداقل داخل ایران با این شرایط اسفبار اقتصادی از لحاظ فروش رقابت کنه با بزرگانی همچون هوندا و یا حتی پیشی بگیره متاسفانه،کلا خودروهای خوب فقط مال از ما بهترونه ما نهایتش همین اشغالهای ایرانی یا خودروهای… بیشتر
بی نام
مهمان

اگه موتور ۲لیتر باشه شاید بتونه با سانتافه راو۴ وتوسان اتاق جدید رقابت کنه

بی نام
مهمان

اگه با موتور ۲لیتر بیاد ارزش خرید داره اگه با موتور ۱.۵ بیاد حیف پول که بهش بدی

mmd aqa
مهمان

هوندا crvغول ژاپنی!!!! هر چقدر s7خوب باشه نهایتا بتونه با کره ای ها رقابت کنع خدایی چین تا بخواد برسه به ژاپن اونم هوندا یه ۱۰۰ سالی طول میکشه

ممد
مهمان

این کی میاد بریم ثبت نام بکنیم فقط خواهشمند زمان ثبت نام رو دقیق اعلام بکنن تا لحاف تشک ها رو مجبور نشیم با خود ببریم دیروز همین جا اعلام کرده بودین تبت نام مزدا ۳ یه روز نشده همه ظرفییت ثبت نام اعلام کردن پر شد با موجودات عجیبی همزیستی داریم نمیدونم چرا به این روز افتادیم