معرفی جیلی زیکر ۰۰۷

بروزرسانی در: جمعه 19 آبان 02 ساعت 16:30
معرفی جیلی زیکر 007

جیلی زیکر ۰۰۷ در واقع یک سدان ۳ درب است. سقف نیز کاملا شیشه ای کار شده تا یکی از متفاوت ترین خودروهای سال های اخیر به این صنعت بین المللی معرفی شود. جیلی از پوشش نانو نقره در سقف شیشه ای استفاده کرده است. شیشه عقب نیز به این سقف شیشه ای متصل و یکپارچه می شود.

مدتی پیش یک سدان از دانگ فنگ با نام ۰۰۷ را معرفی کردیم که جزئیات محصول مذکور اینجا در دسترس قرار دارد اما به نظر می رسد چینی ها علاقه خاصی به کد مامور مخفی معروف یعنی ۰۰۷ دارند! زیرا جیلی نیز یک خودرو با برند زیکر و نام ۰۰۷ معرفی کرده است.

جیلی در قسمت دماغه طراحی متفاوتی را برای ۰۰۷ ارائه کرده که ظاهری کاملا یکپارچه به این سدان داده است. در نمای جانبی نیز شرایط مشابهی وجود دارد و حتی دستگیره درب ها نیز حذف شده اند.

جیلی زیکر ۰۰۷ در واقع یک سدان ۳ درب است. سقف نیز کاملا شیشه ای کار شده تا یکی از متفاوت ترین خودروهای سال های اخیر به این صنعت بین المللی معرفی شود. جیلی از پوشش نانو نقره در سقف شیشه ای استفاده کرده است. شیشه عقب نیز به این سقف شیشه ای متصل و یکپارچه می شود.

فناوری به کار گرفته شده در این شیشه اثر مهمی در مدیریت دمایی آن دارد تا هنگام تابش آفتاب، داخل کابین گرم نشود و در عین حال سرنشینان از منظره آسمان لذت ببرند.

درب صندوق جیلی زیکر ۰۰۷ نیز با الگوی متفاوتی باز می شود زیرا قسمت پایین صندوق حالت تاشو باز می شود که این مکانیسم دهانه صندوق عقب را برای قرار دادن و دسترسی به اشیا گسترده تر می کند.

طراحی جیلی زیکر ۰۰۷ برعهده استفان سیلف آلمانی بوده که سابقه همکاری با آئودی و مرسدس بنز را در کارنامه خود دارد. وی طراح اصلی خودروهای آئودی A1 و A7 بوده است.

چهارمین خودرو زیکر از منظر ابعاد برابر با ۴۸۶۵ میلیمتر در طول، ۱۹۰۰ میلیمتر در عرض و ۱۴۵۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز ۲۹۲۸ میلیمتر است. جیلی ۰۰۷ برپایه پلتفرم  (PMA2+ (SEA توسعه یافته تا از معماری ۸۰۰ ولت پشتیبانی کند.

در بخش پیشرانه از تک موتور التریکی با ۲۰۴ اسب بخار خروجی و گشتاور ۳۵۰ نیوتن متر استفاده شده است. خودرو طی ۶.۵ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می رسد. شارژ کامل باتری تنها ۳۰ دقیقه زمان می برد!

در بخش ایمنی نیز این خودرو به آخرین فناوری های روز مانند ۳ سنسور لیدار مجهز است.

اطلاعات و تصاویر این خودرو تا انتهای ماه نوامبر بروزرسانی می شود.

عصر ایران

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar