معرفی جیلی گلکسی L6

چهارشنبه 22 شهریور 02 ساعت 10:06
معرفی جیلی گلکسی L6

جیلی گلکسی L6 به عنوان دومین محصول از سری گلکسی جیلی و یک خودروی پلاگین هیبریدی، پس از پیش فروش آن در نمایشگاه خودرو چنگدو، وارد نمایندگی های این شرکت شده است.

طراحی ظاهری جیلی گلکسی L6

جیلی در سری گلکسی خود از طراحی به نسبت اسپرتی بهره می گیرد که در جای جای آن از ترندها و المان های روز استفاده شده است. بر همین اساس، جیلی گلکسی L6 نیز از این قاعده مستثنا نیست. در نمای جلو، چراغ های به هم پیوسته را شاهد هستیم که تا حدودی ما را یاد KMC J7 نیز می اندازند. نکته ای که در این نما به چشم می آید، شباهت گلکسی L6 به خودروهای الکتریکی است، حال آن که، L6 یک خودروی هیبریدی محسوب می شود.

نمای کناری با سقف و بدنه دورنگ و دستگیره های مخفی شونده در کنار شیب سقف، که نمای کوپه‌ای به خودرو داده، از جذابیت لازم بهره مند است، در نمای عقب نیز چراغ های به هم پیوسته ای را شاهد هستیم که هم در شکل فیزیکی و هم در بخش گرافیک داخلی تا حدودی ما را به یاد محصولات آئودی می اندازند.

طراحی داخلی خودرو

در بخش داخلی گلکسی L6 سبک طراحی Tشکل را شاهد هستیم، که مانیتور عمودی ۱۳.۲ اینچی خودرو با شیبی ملایم به پنل میانی دو صندلی پیوسته است. کلاستر خودرو نیز با ابعاد ۱۰.۲۵ اینچی به صورت تمام دیجیتال طراحی و تعبیه شده است. نکته جالب این است که گلکسی L6 فاقد سانروف پانوراماست، در عوض، طراحی متفاوتی را شاهد هستیم که در آن برای سقف خودرو دو بخش شیشه ای مجزا به صورت طولی لحاظ شده است.

ابعاد بدنه

جیلی گلکسی L6 دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب برابر با ۴۷۸۲، ۱۸۷۵ و ۱۴۸۹ میلی متر است و فاصله محوری آن هم ۲۷۵۲ میلی متر اعلام شده است.

مشخصات فنی گلکسی  L6

گلکسی L6 در بخش فنی به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ به همراه موتور برقی مجهز است. این مجموعه قادر به تولید بیشینه قدرت ۳۸۴ اسب بخار قدرت و ۵۳۵ نیوتن متر گشتاور است و جعبه دنده آن هم از نوع سه سرعته DHT برگزیده شده است. شتاب صفر تا صد این خودرو ۶.۳ ثانیه و حداکثر سرعت آن هم ۲۴۷ کیلومتر بر ساعت اعلام شد.

این خودرو بسته به نوع باتری های به کاررفته، در حالت تمام برقی قابلیت پیمایش ۶۰ یا ۱۲۵ کیلومتر را دارد و برد ترکیبی آن ۱۳۷۰ کیلومتر اعلام شده است.

 

قیمت

جیلی گلکسی L6 دارای برچسب قیمتی در محدوده ۱۷۴۰۰ تا ۲۱۵۰۰ دلار است که با در نظر گرفتن سطح تکنولوژی و امکانات خودرو، رقم مناسبی به شمار می آید.

اسب بخار

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar