معرفی دیپال S05

بروزرسانی در: دوشنبه 8 مرداد 03 ساعت 15:20
معرفی دیپال S05
تصاویر کابین دیپال S05 محدود هستند اما می توان به حذف حداکثری دکمه های فیزیکی در کنسول جلو، نمایشگرهای دیجیتال، نمایشگر هداپ و سطح ۲ رانندگی خودران اشاره کرد.

دیپال از کراس اوور جدید اس۰۵ برای بازار چین رونمایی کرد. این خودرو در تریم های افزاینده برد حرکتی و الکتریکی خالص ارائه می شود.

به عنوان یکی از برندهای فعال چانگان، دیپال تلاش کرده تا محصولی زیبا و باکیفیت را روانه بازار کند. در پروفایل دماغه یک طراحی مدرن را شاهد هستیم که پیرو سبک مینیمال است و اولویت بر حفظ یکپارچگی سطوح بوده است.

با توجه به تریم رینگ های آلومینیومی در اندازه های ۱۸ و ۲۰ اینچی ارائه می شوند. دستگیره های پاپ آپ، درب های بدون فریم، هدلایت باریک و... از جمله رویدادهای اثرگذار در طراحی بدنه دیپال اس۰۵ هستند.

۴ رنگ بدنه برای دیپال S05 در نظر گرفته شده که شامل کدهای سفید، مشکی، آبی و خاکستری می شود.

در قسمت عقب از چراغ های یکپارچه خطی و لوگوی نورانی استفاده شده است. شیب کوپه سقف و ستون آخر و همچنین سانروف پانورامیک از دیگر موارد قابل اشاره هستند.

دیپال اس۰۵ از منظر ابعاد برابر با ۴۶۲۰ میلیمتر در طول، ۱۹۰۰ میلیمتر در عرض، ۱۶۰۰ میلیمتر در ارتفاع و ۲۸۸۰ میلیمتر در فاصله بین محورها توسعه یافته است.

تریم الکتریکی خالص از یک موتور ۲۳۸ اسب بخاری استفاده می کند که انرژی آن از بسته باتری ۵۶.۱۲ کیلووات ساعت در کلاس لیتیم آهن فسفات تامین می شود. برد حرکتی خودرو نیز با وزن خالص ۱۷۲۰ کیلوگرم حدود ۵۱۰ کیلومتر است.

تریم افزاینده برد حرکتی از انجین ۱.۵ لیتری ۴ سیلندر ۹۸ اسب بخاری به عنوان ژنراتور و یک موتور الکتریکی ۲۱۸ اسب بخاری استفاده می کند. این پیشرانه با باتری ۱۷.۰۸ یا ۲۷.۲۸ با توجه به تریم عرضه می شود. برد حرکتی در حالت الکتریکی خالص به ترتیب ۱۰۰ و ۱۵۰ کیلومتر گزارش شده است. در حالت ترکیبی برد حرکتی از ۱۰۰۰ کیلومتر فراتر می رود. وزن خالص این تریم ۱۴۹۷ کیلوگرم است.

عصرایران

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar