معرفی سوزوکی بالنو مدل ۲۰۲۲

بروزرسانی در: دوشنبه 9 آبان 01 ساعت 23:55
معرفی سوزوکی بالنو مدل 2022

در کابین می توان به امکانات کاربردی مانند نمایشگر ۹ اینچی ویژه سیستم سرگرمی، دوربین ۳۶۰ درجه، نمایشگر هداپ رنگی، پورت یو اس بی و دریچه سیستم تهویه برای ردیف عقب از امکانات جالب این خودروی اقتصادی هستند.

در بخش پیشرانه از نمونه تنفس طبیعی ۱.۲ لیتری با ۹۰ اسب بخار خروجی  گشتاور ۱۱۳ نیوتن متر استفاده شده است. این موتور ۴ سیلندر با جعبه دنده ۵ سرعته دستی یا نمونه سی وی تی هماهنگ می شود.

سیستم تعلیق بروزرسانی شده و همچنین سیستم ترمز مجهز به دیسک های ۱۴ اینچی از دیگر ویژگی های بالنو است.

رینگ ها در حالت پایه ۱۵ اینچی فولادی و در حالت آپشن ۱۶ اینچی آلومینیومی هستند.

از ویژگی های بخش ایمنی نیز می توان به کروز کنترل، سنسور هشدار برخورد از کنار، پایداری الکترونیکی، ای بی اس، ایی بی دیی، دستیار ترمز، دستیار حرکت در سربالایی، ۶ ایربگ و ... اشاره کرد.

خودرو از منظر ابعاد برابر با ۳۹۹۵ میلیمتر در طول، ۱۷۴۵ میلیمتر در عرض و ۱۴۷۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز برابر با ۲۵۲۰ میلیمتر است.

متوسط مصرف سوخت خودرو حدود ۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است که البته در تریم مجهز به جعبه دنده دستی میزان مصرف در مقایسه با تریم سی وی تی اندکی کمتر است.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

2 دیدگاه ها برای "معرفی سوزوکی بالنو مدل ۲۰۲۲"

avatar
جدیدترین قدیمی ترین بیشترین رای
شهاب
مهمان

سلام. یه اشتباه خیلی بزرگی که نوشته اید ، این بوده که مصرف بنزین در ماشین های اتوماتیک بیش از ماشین های دنده دستی هست . که شما دقیقاً برعکس اشاره کرده اید.
لطفاً ، سریعتر این مورد را تصحیح کنید .
با تشکر ،
شهاب.

z4car
مدیر

سلام شهاب جان
ممنون از توجه شما
دقیقا درست میفرمایید، اصلاح شد