معرفی مینی کانتری من آنچارتد ادیشن

چهارشنبه 17 خرداد 02 ساعت 14:55
معرفی مینی کانتری من آنچارتد ادیشن

مینی در حال کار روی نسل جدید محصولات خود بوده و از خودروی سفارشی کانتری من آنچارتد ادیشن به عنوان آخرین نسخه از این خودرو رونمایی کرده است.

بریتانیایی‌ها که به زودی نسل جدید هاچبک ها و کراس اورهای خود را معرفی خواهند کرد نسخه‌ای سفارشی از کانتری من را پرده‌برداری کرده‌اند و ما حس می‌کنیم این خودرو شاید آخرین مدل این خانواده پیش از پدیدار شدن نسل جدید کانتری من باشد. مینی از خودروی یاد شده به عنوان کوپر S کانتری من ALL4 آنچارتد ادیشن نام می‌برد که نامی طولانی برای چنین خودرویی خواهد بود.

اگرچه تصاویر رسمی زیادی از مینی کانتری من آنچارتد ادیشن منتشر شده اما اخبار رسمی موجود درباره آن از چند خط تجاوز نمی‌کند و باید صادقانه گفت مینی با این کار اطلاعات زیادی را از محصول سفارشی خود منتشر نکرده است. البته با توجه به تصاویر می‌توان گفت نسخه سفارشی کانتری من بهبودهای ظاهری جالبی را تجربه کرده که از جمله آن‌ها می‌توان به بدنه دو رنگ اشاره کرد که بخش پایینی آن سفید رنگ است. نیمه بالایی هم رنگ سبز یا خاکستری را به خود گرفته و سقف دوباره به رنگ سفید درآمده است. یک نوار نارنجی رنگ نیز از سپر جلو شروع شده و با عبور از سقف به سپر عقب می‌رسد.

از دیگر ویژگی‌های متمایز کانتری من آنچارتد ادیشن می‌توان به کاسه چراغ‌ها و دستگیره‌های درب مشکی به همراه رینگ‌های جدید با ظاهر تیره اشاره کرد. نشان‌های آنچارتد نیز تکمیل کننده تغییرات ظاهری این خودرو هستند. در داخل کابین تغییرات زیادی دیده نمی‌شود هرچند صندلی‌های چرمی مشکی، تریم مشکی براق و نشان نارنجی آنچارتد روی فرمان و رکاب درب‌ها را می‌توان جزو بارزترین موارد دانست. مینی اشاره‌ای به بهبودهای فنی این خودرو نکرده هرچند گفته است در دل کانتری من آنچارتد ادیشن یک پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با ۱۷۶ اسب بخار قدرت قرار دارد. گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک نیز نیرو را به تمامی چرخ ها منتقل می‌کند. بریتانیایی‌ها اشاره‌ای به قیمت و میزان تولید خودروی یاد شده نداشته‌اند و در حال حاضر مشخص نیست که آیا در آمریکای شمالی نیز عرضه خواهد شد یا خیر.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar