معرفی شورلت تاهو و سابربن ۲۰۲۵

پنج شنبه 9 آذر 02 ساعت 16:24
معرفی شورلت تاهو و سابربن 2025

فیس‌لیفت شاسی‌بلندهای فول سایز شورلت با تغییرات ظاهری، به‌روزرسانی پیشرانه، بهبود کابین و ویژگی‌های ایمنی جدید سال ۲۰۲۴ راهی بازار می‌شود.

شورلت فیس‌لیفت تاهو و سابربن را با مدل ۲۰۲۵ برای عرضه در سال آینده معرفی کرده است. هرچند طراحی بیرونی این خودروها هنوز هم بروز به نظر می‌رسید اما در مدل ۲۰۲۵ با قرض گرفتن ویژگی‌هایی از سیلورادو HD، ظاهر جدیدی پیدا کرده‌اند. طراحی دی‌لایت‌ها به‌وضوح از پیکاپ مذکور الهام گرفته و چراغ‌های جلو حالا در دل این دی‌لایت‌ها جای گرفته‌اند. جلوپنجره و سپر جدید هم تکمیل‌کنندهٔ تغییرات نمای جلویی شاسی‌بلندهای فول سایز شورلت هستند. رینگ‌های ۲۴ اینچی جدید، چراغ‌های عقب بروز شده و رنگ‌های بیرونی جدید هم از دیگر ویژگی‌های بیرونی تاهو و سابربن مدل ۲۰۲۵ هستند.

شورلت برای این شاسی‌بلندها کابین کاملاً جدید و پیشرفته‌ای را طراحی کرده است تا از آن فضای نسبتاً سالخوردهٔ قبلی فاصله بگیرد. مهم‌ترین ویژگی در اینجا یک نمایشگر بزرگ ۱۷.۷ اینچی اطلاعاتی-سرگرمی است که به صفحه آمپر دیجیتالی ۱۱ اینچی متصل شده و به نظر می‌رسد با نسل جدید تراورس مشترک باشد. علاوه بر این، کل داشبورد هم بازطراحی شده و دریچه‌های تهویه حالا نمای جدیدی پیدا کرده‌اند. غربیلک فرمان جدید و طراحی جدید کنسول مرکزی و پانل دکمه‌ها هم به‌روزرسانی‌های داخلی این دو شاسی‌بلند بزرگ را تکمیل می‌کند.

تغییر مهمی که زیر کاپوت صورت گرفته، قوی‌تر شدن پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی توربودیزل است. این موتور به لطف به‌روزرسانی‌های گسترده‌ای مثل پیستون‌های جدید، انژکتورهای جریان بالاتر، بازتنظیم کمپرسور توربو و سیستم ورود هوای جدید، حالا ۳۰۵ اسب بخار قدرت و ۶۷۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که افزایش قابل‌توجهی را نسبت به ۲۷۷ اسب بخار و ۶۲۳ نیوتن متر قبل نشان می‌دهد. البته این پیشرانهٔ دیزلی جدید از سال ۲۰۲۵ ارائه خواهد شد و از ابتدای عرضه قابل سفارش نخواهد بود. برای تاهو و سابربن مدل ۲۰۲۵ همچنان همان دو موتور بنزینی ۵.۳ و ۶.۲ لیتری V8 بنزینی هم ارائه می‌شود. شورلت در مورد این موتورها حرفی نزده و بنابراین، احتمالاً مثل قبل به ترتیب ۳۵۵ و ۴۲۰ اسب بخار قدرت دارند.

شورلت در این خودروها، سیستم تعلیق چند اتصالی عقب را از نو تنظیم کرده است تا دینامیک رانندگی و هندلینگ بهتری را ارائه کند. علاوه بر این، سیستم تعلیق تطبیقی Air Ride برای اولین بار در نسخه‌های RST ارائه خواهد شد درحالی‌که خریداران می‌توانند سیستم کنترل سواری مغناطیسی و سیستم خودران سوپر کروز را هم سفارش دهند.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar