معرفی فنگیون T6

بروزرسانی در: چهارشنبه 1 آذر 02 ساعت 14:42
معرفی فنگیون T6

چری از شاسی بلند جدید فنگیون T6 رونمایی کرد. البته استفاده از کلمه جدید، اینجا قطعا به مفهوم معرفی یک خودرو جدید نیست! زیرا حداقل طی ۲ ماه گذشته چری چند خودرو یکسان را با برندهای مختلفی معرفی کرده است.

از خودروهای مشابه چری باید به چری آی کار ۰۳ ، جتور تراولر ، شانهای ال۹ ، تیگو ۸ پلاس چمپیون ، جتور اکس۹۰ پلاس و... اشاره کنیم. نگاهی به این خودروها داشته باشید تا مشخص شود فقط نام و لوگوی برند تغییر کرده است و نه بیشتر.

اما فنگیون تی۶ نیز دقیقا همان جائکو ۷ چری است که در قسمت جلوپنجره تغییر کرده است.فنگیون تی۶ یک شاسی بلند پلاگین هیبرید است که ترکیبی از پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو ۱۵۶ اسب بخاری و یک موتور الکتریکی را میزبانی می کند.

بیشینه سرعت ۱۸۰ کیلومتر برساعت است و متوسط مصرف نیز ۱.۲۷ لیتر برای ۱۰۰ کیلومتر رانندگی عنوان شده که در نوع خود بسیار چشمگیر است.

انرژی موتور الکتریکی از باتری تولید شده توسط بی وای دی در کلاس لیتیم آهن فسفات تامین می شود و البته به ظرفیت آن اشاره ای نشده است.

فنگیون تی۶ از منظر ابعاد برابر با ۴۵۴۰ میلیتر در طول، ۱۸۶۵ میلیمتر در عرض و ۱۶۷۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه  یافته است. فاصله بین محورها نیز ۲۶۷۲ میلیمتر است.

در نمای جانبی تمام ستون ها بدون توجه به رنگ بدنه، مشکی هستند که منظره متفاوتی را ایجاد می کند.

دستگیره درب ها نیز از نوع پاپ-آپ کار شده اند که حالتی یکپارچه به بدنه در این قسمت می دهند.

عصر ایران

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar