معرفی فورد برانکو ۲۰۲۴ ساخت چین

دوشنبه 27 شهریور 02 ساعت 14:21
معرفی فورد برانکو 2024 ساخت چین

فورد آمریکا سرانجام از شاسی‌بلند برانکو ۲۰۲۴ تولید کشور چین رونمایی کرد. این خودرو به پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۳ لیتری توربو با ۲۷۱ اسب بخار قدرت مجهز است.

فورد برانکو صفرکیلومتر در بازار چین با قیمت بین ۹۶ تا ۱۶۸ هزار دلار عرضه می‌شود که بیش از دو برابر قیمت آن در آمریکاست اما این شرکت راه‌حلی برای کاهش قیمت محصول محبوب خود پیدا کرده و آن‌هم تولید برانکو در خاک چین است. به تازگی اولین تصاویر از برانکو ۲۰۲۴ بازار چین منتشر شده و تفاوت‌های چندانی بین این خودرو با برانکو بازار آمریکا دیده نمی‌شود.

وزارت صنعت چین اولین جزئیات برانکو ۲۰۲۴ تولیدی در این کشور را منتشر کرد. همان‌طور که دیده می‌شود در جلوپنجره خودرو نوشته کوچک فورد درست بالای نوشته برانکو نصب شده است و با توجه به اطلاعات در دسترس می‌توان گفت برانکو تولیدی در چین اندکی پهن‌تر و قدبلندتر از مدل بازار آمریکاست و احتمالاً دلیل این تفاوت به استفاده از رینگ‌ها و قوس چرخ‌های متفاوت بازمی‌گردد.

بر اساس اخبار منتشر شده، زیر کاپوت فورد برانکو ۲۰۲۴ بازار چین پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۳ لیتری توربو قرار دارد که ساخت جوینت ونچر چانگان فورد است و ۲۷۱ اسب بخار قدرت و ۴۵۵ نیوتون متر گشتاور تولید می‌کند. بد نیست بدانید برانکو تولیدی در آمریکا ۳۰۰ اسب بخار قدرت و ۴۴۱ نیوتون متر گشتاور دارد. ظاهراً همکار پیشرانه یاد شده گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک است که بازهم با گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک برانکو در آمریکا تفاوت خواهد داشت؛ اما در بخش کابین تفاوت چندانی بین دو خودرو وجود ندارد.

انتظار می‌رود تولید برانکو در چین از اوایل سال ۲۰۲۴ شروع شود و بر اساس گفته رسانه‌های چینی، این خودرو با قیمت پایه حدود ۴۱ هزار دلار به دست مشتریان خواهد رسید که این به معنی کاهش بیش از دو برابری قیمت نسبت به مدل‌های وارداتی است. در تصاویر منتشر شده دو نسخه متفاوت از برانکو چهار درب دیده می‌شود که شاید به معنی عدم عرضه مدل دو درب برانکو در چین باشد. در آینده اطلاعات بیشتری از تریم ها و تجهیزات فورد برانکو ۲۰۲۴ بازار چین منتشر خواهد شد.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar