معرفی فولکس‌واگن گلف R 333

جمعه 12 خرداد 02 ساعت 09:57
معرفی فولکس‌واگن گلف R 333

نسخهٔ ویژهٔ گلف R 333 که در تعداد محدود ۳۳۳ دستگاه ساخته می‌شود، ۳۳۳ اسب بخار قدرت دارد و با قیمت ۷۶ هزار یورو به فروش می‌رسد.

فولکس‌واگن نسخهٔ جدیدی از گلف R را با نام ۳۳۳ در آلمان معرفی کرده است. ویژگی‌های بیرونی این نسخه شامل رنگ زرد لیمویی متالیک، سقف مشکی‌رنگ، رینگ‌های ۱۹ اینچی مشکی با لاستیک‌های نیمه اسلیک، چراغ‌های جلوی LED ماتریکس، گرافیک ۳۳۳ و سیستم اگزوز Akrapovič با منبع‌های تیتانیومی می‌شود.

در کابین خودرو هم خریداران شاهد صندلی‌های اسپرت چرمی ناپا، سیستم صوتی پریمیوم هارمن کاردون، تریم فیبر کربن مانند، دوخت آبی‌رنگ و پلاکی حاوی شمارهٔ تولید روی داشبورد خواهند بود. این خودرو همچنین به مجموعه‌ای از سیستم‌های کمک‌راننده مثل کروز کنترل تطبیقی با قابلیت توقف و حرکت دوباره، دستیار اضطراری، دستیار سفر و دوربین هم مجهز است.

زیر کاپوت گلف R 333 همان پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ آشنا قرار گرفته است اما این موتور حالا ۳۳۳ اسب بخار قدرت و ۴۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که ۱۳ اسب بخار از گلف R معمولی بیشتر است. به لطف این نیرو، هاچ‌بک قدرتمند فولکس‌واگن ظرف ۴.۶ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر بر ساعت می‌رسد و به حداکثر سرعت ۲۷۰ کیلومتر بر ساعت دست میابد. در این نسخه شاهد همان گیربکس هفت سرعتهٔ دوکلاچه و سامانهٔ چهارچرخ محرک گلف R معمولی هستیم.

از این گلف ویژه تنها ۳۳۳ دستگاه ساخته می‌شود و خریداران آلمانی می‌توانند از چند روز دیگر آن را سفارش دهند. قرار است تولید گلف R 333 در سپتامبر آغاز شده و یک ماه بعد به خریداران تحویل داده شود. قیمت این خودرو اما افزایش چشمگیری داشته است و در آلمان از ۷۶,۴۱۰ یورو آغاز می‌شود. وقتی به قیمت ۵۷,۹۸۵ یورویی گلف R معمولی توجه کنیم، این رقم واقعاً گزاف به نظر می‌رسد.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar