معرفی لینک اند کو ۰۱ جدید

بروزرسانی در: جمعه 23 شهریور 03 ساعت 11:18
معرفی لینک اند کو 01 جدید

شرکت چینی لینک اند کو به عنوان زیر مجموعه جیلی از نسخه به‌روز شده ۰۱ با طراحی جدیدتر و قدرت بیشتر رونمایی کرد.

شاسی‌بلند پلاگین هیبریدی ۰۱ بر پایه ولوو XC40 شکل گرفته و به تازگی به‌روزرسانی جدیدی را دریافت نموده تا خروجی بیشتر و ظاهر و تجهیزات بهتری داشته باشد. در بخش طراحی ظاهری شاهد نمایی انحنادار با جلوپنجره مشکی براق، رینگ‌های متفاوت و چراغ‌های پشتی جدید هستیم. قوای محرکه این خودرو نیز ارتقا یافته و هم‌اکنون پیشرانه ۱.۵ لیتری بنزینی و موتور برقی آن بجای ۱۸۸ اسب بخار مدل قبلی ۲۷۶ اسب بخار قدرت تولید می‌کنند.

چینی‌ها می‌گویند تغییرات رخ داده در ۰۱ به‌روز شده باعث می‌شود این شاسی‌بلند شتاب گیری تیزتر و هندلینگ بهتری داشته باشد. از نظر مصرف سوخت نیز بهینه‌سازی‌هایی صورت گرفته است. باتری ۱۷.۶ کیلووات ساعتی لینک اند کو ۰۱ به‌روز شده در حالت برقی توان پیمایش ۷۴ کیلومتری را فراهم می‌سازد.

این خودروساز معماری برقی شاسی‌بلند خود را به‌طور کامل دگرگون کرده و یک واحد پردازنده مرکزی جدید و چیپست اسنپ دراگون جدید بکار رفته است. ظاهراً این تغییرات باعث شده نمایشگر لمسی ۱۵.۴ اینچی خودرو پاسخ‌های بهتر و سریع‌تری داشته باشد. در کنار این موارد، طراحی کابین نیز بهبود یافته و برای اولین بار از کنترل‌های روی فرمان استفاده شده است. انتظار می‌رود این شاسی‌بلند پلاگین هیبریدی در آینده نزدیک راهی بازار شود.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar