معرفی مرسدس بنز AMG GT63 مدل ۲۰۲۴

بروزرسانی در: سه شنبه 23 آبان 02 ساعت 16:12
معرفی مرسدس بنز AMG GT63 مدل 2024

اگر از عاشقان مرسدس بنز هستید، اینجا یک جواهر آبی را به شما نشان می دهیم که قطعا نقطه اوج لذت شما از این برند مطرح بین المللی خواهد بود!

مرسدس بنز AMG GT63 مدل ۲۰۲۴ خیلی هوشمند و وحشتناک سریع است! این توصیفی است که در نقدهای خودرویی برای این آلمانی خاص استفاده شده است. 

مدل ۲۰۲۴ در واقع نسل دوم خانواده جی تی است. افسانه ای که با اس ال اس گالوینگ شروع شد و نزدیک ترین فامیل آن در روزگار کنونی اس ال رودستر است.

اما مرسدس بنز AMG GT63 مدل ۲۰۲۴ از تپنده ۴ لیتری توربودوقلو با ۵۷۷ اسب بخار خروجی و گشتاور ۸۰۰ نیوتن متر استفاده می کند. این هیولای ۱۵۰ هزار دلاری(در تریم پایه) با ۱۹۷۰ کیلوگرم وزن تنها به ۳.۱ ثانیه زمان نیاز دارد تا از حالت توقف کامل به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت برسد.

سامانه هوشمند تمام چرخ محرک اختصاصی مرسدس بنز با نام فورمتیک پلاس با عملکرد فوق دقیق خود اینجا حضور دارد و توان را به حالت ۵۰/۵۰ بین محورهای عقب و جلو توزیع می کند. این سامانه همچنین با توجه به انتخاب حالت رانندگی در کابین می تواند کل نیروی محرک را به محور عقب هدایت کند.

جعبه دنده قدیمی ۷ سرعته دوکلاچه نسل قبل هم جای خود را به نمونه ۹ سرعته اتوماتیک داده که دستیابی به گشتاور بیشتر را فراهم کرده است.

بیشینه سرعت ۳۱۵ کیلومتر برساعت برای این خودرو ثبت شده است.

سیستم تعلیق تطبیقی هوشمند اسپرت در ترکیب با رینگ های ۲۱ اینچی و لاستیک های ۳۰/۲۹۵ در محور جلو و ۳۰/۳۰۵ در محور عقب عملکردی بسیار نرم و تحت کنترل دارد.

دیفرانسیل ضد لغزش الکترونیکی، سیستم ترمز با دیسک های کامپوزیتی که ۳۹۰ میلیمیتر در چرخ جلو قطر دارند. آپشن ترمز با دیسک های ۴۲۰ میلیمتری سرامیکی را نیز برای تریم ها فعال است.

آخرین نسخه نرم افزار ام باکس مرسدس بنز در سیستم سرگرمی جی تی۶۳ مدل ۲۰۲۴ حضور دارد که دسترسی تنظیمات آن از طریق نمایشگر بزرگ و باکیفیت امکان پذیر است. نمایشگر دیجیتال اطلاعات کیلومتر در اندازه ۱۲.۳ اینچی و نمایشگر اصلی سیستم سرگرمی ۱۱.۹ ایتچی از فناورانه های کابین هستند.

عصرایران

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar