معرفی مرسدس بنز G-Class Edition 550، مکعب جادویی

بروزرسانی در: جمعه 13 اسفند 00 ساعت 11:34
معرفی مرسدس بنز G-Class Edition 550، مکعب جادویی

مرسدس بنز G-Class Edition 550 نسخه جدیدی از شاسی بلند است که به زودی به بازار ایالات متحده راه پیدا می کند. در مراحل اولیه قرار است فقط ۲۰۰ نسخه از آن تولید شود؛ G-Class Edition 550 در سه رنگ Manufaktur مرسدس در دسترس است که شامل قرمز، خاکستری و سفید می شود که به پالت رنگ است.

در داخل، Edition 550 با روکش چرم دو رنگ ناپا با دوخت الماسی عرضه می‌شود. نسخه ویژه شامل صندلی‌های جلوی چند کانتور فعال با تکیه گاه‌های جانبی فعال است.

این کلاس از یک موتور ۴ لیتری توئین توربو V8 استفاده می‌کند که ۴۱۶ اسب بخار قدرت و ۶۱۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. قدرت از طریق یک جعبه دنده ۹ سرعته اتوماتیک با جعبه انتقال دو سرعته منتقل می‌شود. این SUV در ۵.۶ ثانیه به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت این خودرو هنوز اعلام نشده است. کلاس G در سال ۲۰۲۱ رکورد فروش جهانی جدیدی را با ۴۱۱۷۴ تحویل به ثبت رساند. این شرکت سال گذشته ۸۵۲۳ مورد از آن‌ها را در ایالات متحده به فروش رساند که نسبت به سال گذشته ۱۰.۴ درصد افزایش داشت.

مرسدس هم اکنون یک به روز رسانی کلاس G را در دست توسعه دارد.  به نظر می‌رسد کاپوت ظاهری صاف تری خواهد داشت و فلر‌های گلگیر زاویه دارتر به نظر می‌رسند. دو نوع دیگر از کلاس G نیز در راه است. عکس‌های جاسوسی نشان می‌دهند که ۴x4 Squared جدید است، این مدل‌ها ارتفاع سواری بلندتری دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar