معرفی نتا L

دوشنبه 20 آذر 02 ساعت 13:21
معرفی نتا L

نتا L نام کراس اووری جدید از Hozon Auto است که به زودی در مارکت پرهیاهوی چین برای رقابت با بی وای دی سانگ پلاس عرضه خواهد شد.

نتا موتور در سال ۲۰۱۸ به عنوان زیرشاخه هوزون اتو تأسیس شد. این خودروساز هم اکنون در سبد محصولات خود، دو کراس اوور با نام های نتا U و نتا V و یک سدان اسپرت تحت عنوان نتا S را داراست. اکنون به نظر می رسد نتا با معرفی مدل GT قصد ورود به سگمنتی جدید و در واقع، ورود به بازار خودروهای اسپرت و های پرفورمنس را دارد.

معرفی نتا L

پیش از این، Neta L با کد شرکتی EP32 شناخته می شد. این خودرو یک کراس اوور سایز متوسط ​​است که رقیب BYD Son Plus و Tesla Model Y خواهد بود. برای نتا L یک زبان طراحی مینیمالیستی را شاهد هستیم. شکل و شمایل نمای جلویی آن شما را به یاد میتسوبیشی لنسر X و میتسوبیشی ASX می اندازد. دستگیره های مخفی شونده، تزیینات پلاستیکی روی گلگیرها و چراغ عقب یکپارچه نیز از دیگر ویژگی های Neta L به شمار می آیند. برای این کراس اوور پنج‌نفره، دو سایز رینگ ۱۸ و ۱۹ اینچی قابل سفارش گذاری است.

ابعاد خودرو

ابعاد کراس اوور نتا L در بخش طول، عرض و ارتفاع به ترتیب ۴۷۷۰/۱۹۰۰/۱۶۶۰ میلی متر و فاصله بین دو محور آن ۲۸۱۰ میلی متر اعلام شده است. این یعنی نتا L حدود ۱۵ میلی متر در طول و ۸ میلی متر در ارتفاع نسبت به BYD Song Plus کوتاه تر است.

مشخصات فنی

خودرو Neta L EV وزنی معادل ۱۹۳۵ کیلوگرم دارد و از یک موتور الکتریکی با حداکثر قدرت ۲۳۱ اسب بخار بهره می گیرد. سازنده این پیشرانه برقی هم شرکت CRRC Powertrain است. شایان ذکر است که این موتور برقی روی محور عقب نتا L نصب شده است و بنابراین، نتا L یک خودروی دیفرانسیل عقب به حساب می آید. بسته باتری این کراس اوور از نوع LFP و ساخت شرکت SVOLT است.

اما نتا L یک نسخه EREV هم دارد. این نسخه رنج اکستندر از همان موتور برقی ۲۳۱ اسبی بهره می گیرد، با این تفاوت که، یک موتور ۱.۵ لیتری بنزینی با قدرت ۸۹ اسب بخار هم در کنار آن است، که نقش ژنراتور را ایفا می کند. این خودرو در حالت فول الکتریک قادر به پیمایش ۱۶۴ کیلومتر است، اما برد ترکیبی آن اعلام نشده است.

قیمت

این خودرو احتمالاً بسته به نوع قوای فنی و سطح تجهیزات، در بازه ۲۱ تا ۳۵ هزار دلار تعیین قیمت خواهد شد.

اسب بخار

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar