رونمایی نتا U در اتو اکسپو تهران

پنج شنبه 12 بهمن 02 ساعت 11:44
رونمایی نتا U در اتو اکسپو تهران

نمایشگاه بین المللی خودرو تهران یا اتواکسپوتهران به عنوان بزرگترین رویداد صنعت خودرو در ایران، هر ساله شاهد معرفی محصولات و خودروهای جدید داخلی و خارجی است. امسال نیز در پنجمین دوره این نمایشگاه که از ۱۰ تا ۱۵ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب تهران برگزار می‌شود، شرکت بی ام کارز به عنوان نماینده مجاز واردکننده خودروهای چینی، اقدام به معرفی مدل جدیدی از خودروهای برقی با نام نتا U کرد.

 

مشخصات و امکانات نتا U محصول برقی وارداتی بهمن موتور

نتا U توسط شرکت Hozon Auto تولید و با برند نتا عرضه میشود. نتا یکی از برندهای نوظهور چینی در حوزه خودروهای برقی است که مدلهای متنوعی را با طراحی مدرن، به بازار عرضه کرده است. این خودرو بر پایه پلتفرم EPT2.0 طراحی شده و از یک موتور الکتریکی ۱۶۱ اسب بخار قدرت و ۳۱۰ نیوتن متر گشتاور بهره میبرد. با هر بار شارژ کامل، می توان تا ۵۰۰ کیلومتر را با این خودرو طی کرد. همچنین شارژ سریع آن تنها ۳۰ دقیقه طول میکشد اما در حالت شارژ معمولی نیاز به ۸.۵ ساعت توقف برای تکمیل ظرفیت باتری‌های ۶۸ کیلوواتی لیتیوم-آهن دارد.

فضای داخلی نتا U

طراحی داخلی نتا U به سبک مینیمال و مدرن انجام شده است. صفحه کیلومتر و سیستم اینفورمیشن و سرگرمی در یک پنل تعبیه شده‌اند. دکمه‌های کنترل تهویه در وسط داشبورد و اهرم دنده به صورت چرخان طراحی شده است. این خودرو مجهز به امکانات رفاهی و ایمنی پیشرفته‌ای همچون تهویه اتوماتیک، ورود بدون کلید، کروز کنترل تطبیقی، سیستم هشدار خروج از مسیر، ۶ کیسه هوا و دوربین ۳۶۰ درجه میباشد.

به نظر میرسد نتا U با طراحی جذاب و امکانات رفاهی و ایمنی قابل قبول، گزینه خوبی برای علاقمندان به خودروهای برقی در ایران باشد. حضور این خودرو در نمایشگاه اتواکسپو تهران ۱۴۰۲ می تواند با استقبال خوبی از سوی بازدیدکنندگان مواجه شود.

خودروبانک

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar