معرفی وولینگ بینگو برقی

سه شنبه 11 مهر 02 ساعت 09:05
معرفی وولینگ بینگو برقی

شرکت وولینگ چین اعلام کرد تا چند روز دیگر نسخه جدیدی از هاچبک برقی بینگو با شعاع حرکتی ۴۱۰ کیلومتر را در اختیار خریداران قرار می‌دهد.

بینگو یک هاچبک بدون آلایندگی و چهار نفره است که محصول جوینت ونچر سایک، جنرال موتورز و وولینگ موتورز به شمار می‌رود. این خودرو علاوه بر شعاع حرکتی یاد شده از سه رنگ بدنه جدید صورتی، سبز و آبی برخوردار شده است. در حال حاضر ۷ نسخه مختلف از وولینگ بینگو برقی با قیمت بین ۸۱۰۰ تا ۱۱۶۰۰ دلار عرضه می‌شود. نیروبخش محصول موردبحث پیشرانه برقی یک پیشرانه برقی است که در حالت اول ۴۰ اسب بخار قدرت و ۱۱۰ نیوتون متر گشتاور دارد درحالی‌که قدرت و گشتاور مدل دوم به ۶۷ اسب بخار و ۱۵۰ نیوتون متر می‌رسد.

بینگو همچنین با دو نوع باتری لیتیوم آهن فسفات ۱۷.۳ و ۳۱.۹ کیلووات ساعتی در دسترس است و شعاع حرکتی مدل‌های مجهز به این دو نوع باتری به ترتیب به ۳۳۳ و ۲۰۳ کیلومتر می‌رسد. حداکثر سرعت محصول برقی وولینگ هم ۱۰۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود هرچند در مدل جدید این رقم به ۱۳۰ کیلومتر در ساعت افزایش یافته است. نسخه‌های فعلی این خودرو از حالت‌های شارژ متنوع برخوردار هستند و در صورت استفاده از شارژر سریع می‌توان در عرض ۳۵ دقیقه شارژ ۳۰ درصدی باتری را به ۸۰ درصد رساند. همچنین برای رساندن شارژ ۲۰ به ۱۰۰ درصدی باتری با استفاده از شارژر سنتی به ۹.۵ ساعت زمان نیاز خواهد بود.

ظاهر نسخه جدید وولینگ بینگو برقی نسبت به مدل قبلی تغییری ندارد و همچنان طراحی گرد و بامزه‌ای را به نمایش می‌گذارد. طول/عرض/ارتفاع این خودرو به ۳۹۵۰/۱۷۰۸/۱۵۸۰ میلی‌متر و فاصله بین محوری آن به ۲۵۶۰ میلی‌متر می‌رسد. شایان‌ ذکر است در آگوست امسال تعداد ۲۰۱۸۸ دستگاه از خودروی یاد شده فروخته شده و مجموع فروش آن را به فراتر از ۱۰۰ هزار دستگاه رسانده است.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar