معرفی چری iCar

سه شنبه 30 خرداد 02 ساعت 09:48
معرفی چری iCar

کانسپت چری iCar GT یکی از چشم‌گیرترین مدل‌ها در نمایشگاه خودروی شانگهای در سال گذشته بود، اما شاسی بلند iCar 03 بیشتر مورد توجه مشتریان چینی قرار خواهد گرفت.

همانند iCar GT، مدل ۰۳ نیز تنها به شکل کانسپت نمایش داده شد و پنجره‌های کاملا مات آن مانع از مشاهده کابین شدند. با این حال، یک ماه بعد، تصاویری از یک نسخه از آن در حال رانندگی در جاده‌های چین بدون هیچگونه استتار منتشر شد.

تصاویر لورفته کیفیت بالایی ندارند، اما به نظر می‌رسد که جزئیات این کانسپت قدرتمند به طور کامل به خودروی تولیدی منتقل شده است. چرخ‌های آلیاژی، دستگیره درها، چراغ‌های روز LED عمودی و درب عقب مربعی همگی در این تصاویر دیده می‌شوند.

معرفی چری iCar

با این حال، یکی از بخش‌هایی که تغییر کرده، نوار مشکی عرضی در جلو است که دو چراغ جلو را در خود جای می‌دهد. در نسخه کانسپت، نوار مذکور حفره‌ای برای حرف "i" داشت که تا ناحیه پلاستیکی سفیدرنگ زیر آن امتداد پیدا کرده بود، اما این حفره در نمونه اولیه حذف شده است. به جای آن یک نشان " iCar" بر روی نوار مشکی قرار دارد. تصاویر فضای داخلی، نمای روبرویی از داشبورد را به ما نشان نمی‌دهند، اما یک جفت صندلی اسپرت، کنسول مجهز به شارژر گوشی هوشمند و یک نمایشگر لمسی شناور بزرگ را نشان می‌دهند.

اگرچه طراحی جعبه‌ای بدنه از زوایای مختلف شباهت زیادی به لندرور دیفندر دارد، اما چری iCar 03 به میزان قابل توجهی کوچکتر است. طول کلی آن حدود ۴.۴ متر است که آن را بیشتر شبیه به یک شاسی بلند کامپکت کوچک اروپایی مانند پژو ۲۰۰۸ می‌کند تا یک مدل کامپکت مانند فولکس واگن تیگوان. با این وجود، فاصله محوری ۲.۷ متری حدود ۱۰ سانتیمتر نسبت به کانسپت افزایش یافته و فضای داخلی بیشتری را فراهم می‌کند.

به نظر می‌رسد که چری iCar 03 تا پایان سال ۲۰۲۳ در نمایندگی‌های چینی عرضه خواهد شد. اگرچه جزئیاتی در مورد قدرت آن در دسترس نیست، اما نسخه برقی آن برد حرکتی ۵۰۰ کیلومتری خواهد داشت، در حالی که نسخه دوم با موتور بنزینی برد حرکتی دو برابر را پوشش خواهد داد.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar