معرفی کادیلاک ویستیک

بروزرسانی در: یکشنبه 26 آذر 02 ساعت 14:03
معرفی کادیلاک ویستیک

قطعا اولین موردی که در ذهن مخاطب شکل می گیرد، شباهت طراحی کادیلاک ویستیک به اپتیک ، لیریک و اسکالید آی کیو است که همان المان های طراحی به شکلی ظریف تر و جمع و جورتر اینجا حضور یافته اند.

ویستیک ۲۰۲۶ جدیدترین خودروی الکتریکی مبتنی بر باتری برند کادیلاک است که این روزها تصاویر آن در مراجع خبری مختلف منتشر می شود. البته باید توجه داشت که اطلاعات ارائه شده درباره این کراس اوور بسیار محدود است اما در ادامه نگاهی به تصاویر ویستیک خواهیم داشت.

قطعا اولین موردی که در ذهن مخاطب شکل می گیرد، شباهت های طراحی ویستیک به اپتیک ، لیریک و اسکالید آی کیو است که همان المان های طراحی به شکلی ظریف تر و جمع و جورتر اینجا حضور یافته اند.

جلوپنجره نمایشی با نوار کرومی امتداد خط چراغ های باریک جلو مجموعا منظره زیبایی را در قسمت دماغه شکل داده اند. دو ستون عمودی چراغ در طرفین مرز گلگیر جلو را ایجاد کرده اند که همین طراحی در نمای عقب نیز مشاهده می شود تا هماهنگی خاصی بین دو بخش ایجاد شود.

گرافیک داخلی چراغ های اصلی عقب نیز در نوع خود جالب و غیر تکراری است.

کادیلاک ویستیک احتمالا فقط در نسخه ۳ ردیف صندلی روانه بازار خواهد شد. رینگ های آلومینیومی ۲۲ اینچی نیز برای این آمریکایی جذاب در نظر گرفته شده است.

در رابطه با پیشرانه جزئیاتی ارائه نشده اما در تصاویر می توان روی درب عقب نوشته ۶۰۰E4 را مشاهده کرد که این کد ما را به پیشرانه دیگر شاسی بلند کادیلاک یعنی لیریک ارجاع می دهد.

معرفی کادیلاک ویستیک

این کد در کادیلاک لیریک نماینده پیشرانه متشکل از دو موتور الکتریکی و حضور سامانه تمام چرخ محرک است. بنابراین انتظار می رود که پیشرانه ویستیک ۵۰۰ اسب بخار خروجی و ۶۱۰ نیوتن متر گشتاور داشته باشد.

از سوی دیگر می دانیم که این شاسی بلندها بر پایه پلتفرم اولتیوم جنرال موتورز توسعه یافته اند بنابراین تریم پایه ویستیک با یک موتور مرتبط با محور عقب نیز مفروض خواهد بود.

درباره منبع تامین انرژی ویستیک نیز با توجه به دیگر محصولات کادیلاک ، انتظار می رود بسته باتری ۱۰۲ کیلووات ساعت روی این خودرو نصب شود که در نسخه تمام چرخ محرک بردی حدود ۴۹۵ کیلومتر را در اختیار  ویستیک قرار می دهد و در تریم تک موتور این شاخص حدود ۵۰۵ کیلومتر خواهد بود. البته با توجه به ابعاد ویستیک احتمال حضور بسته باتری قوی تر نیز وجود دارد.

عصرخودرو

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar