معرفی کادیلاک CT5 مدل ۲۰۲۵

جمعه 24 شهریور 02 ساعت 14:50
معرفی کادیلاک CT5 مدل 2025

فیس‌ لیفت کادیلاک CT5 با طراحی جدید جلو و کابین کاملاً ارتقاءیافته با نمایشگر ۳۳ اینچی خمیده برای مدل ۲۰۲۵ معرفی شده است.

کادیلاک در نمایشگاه دیترویت نسخه فیس‌لیفت CT5 را برای مدل ۲۰۲۵ معرفی کرده است. این ماشین در جلو از دماغهٔ کاملاً جدیدی با جلوپنجرهٔ پهن‌تر بهره می‌برد که با تریم کرومی جلب‌توجه می‌کند. این جلوپنجره با چراغ‌های LED جدید و دی‌لایت‌های باریک کشیده‌ای احاطه شده است. سپر جدید با خطوط زاویه‌دار و ورودی‌های هوای اسپرت‌تر هم تکمیل‌کنندهٔ تغییرات نمای جلویی این سدان آمریکایی هستند.

علاوه بر این، خریداران از گرافیک بروز شدهٔ چراغ‌های عقب و دو رنگ بیرونی جدید هم بهره‌مند می‌شوند. کسانی خواهان خودروی جذاب‌تری هستند، می‌توانند CT5 Sport را انتخاب کنند که با سپر جلوی تهاجمی و جلوپنجرهٔ مشکی از دیگر نسخه‌ها متمایز می‌شود. در CT5 اسپرت همچنین تزئینات کرومی بیرونی با تریم مشکی جایگزین خواهد شد.

مشکل CT5 کابین قدیمی با صفحه آمپر آنالوگ و نمایشگر ۱۰ اینچی اطلاعاتی-سرگرمی بود که کادیلاک حالا کاملاً آن را برطرف کرده زیرا مدل ۲۰۲۵ به داشبورد جدید و نمایشگر خمیدهٔ ۳۳ اینچی مجهز شده است. این نمایشگر با وضوح ۹K، به سه قسمت تقسیم شده و سیستم اطلاعاتی-سرگرمی بسیار بهبودیافته‌ای را ارائه می‌کند. دیگر قسمت‌های کابین اما تا حد زیادی دست‌نخورده باقی‌مانده اما حالا وای فای ۵G جایگزین ۴G قبلی شده است. در اینجا همچنین امکانات زیادی مثل گرم‌کن غربیلک فرمان و صندلی‌های چرمی جلو با گرم‌کن، تهویه و ماساژور هم ارائه می‌شود.

پیشرانه‌های CT5 تغییری نداشته و همچنان شامل همان ۲ لیتری چهار سیلندر توربو با ۲۴۰ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور و ۳ لیتری V6 توئین توربو با ۳۴۰ اسب بخار قدرت و ۵۵۰ نیوتن متر گشتاور می‌شود. انتقال نیروی هردو موتور توسط یک گیربکس ۱۰ سرعتهٔ اتوماتیک صورت می‌گیرد که در حالت استاندارد قدرت را به چرخ‌های عقب می‌فرستد اما سامانهٔ چهارچرخ محرک هم قابل سفارش خواهد بود. کادیلاک همچنین اعلام کرده است که فیس‌لیفت نسخه‌های پرفورمنس CT5-V و CT5-V بلک‌وینگ هم در آینده معرفی خواهند شد.

در بخش ایمنی، حالا چند سیستم جدید مثل دستیار فرمان برای نقاط کور، دستیار حفظ حرکت میان خطوط با هشدار خروج از خط و ترمز اضطراری خودکار به‌صورت استاندارد ارائه می‌شود. علاوه بر این، دستیار سرعت هوشمند و سیستم تشخیص علائم جاده و همین‌طور سیستم نیمه خودران سوپر کروز با دستیار توجه راننده هم قابل سفارش خواهد بود. تولید کادیلاک CT5 مدل ۲۰۲۵ از بهار آینده در میشیگان آغاز خواهد شد.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar