معرفی کراس اوور نیو ES7

سه شنبه 15 شهریور 01 ساعت 15:14
معرفی کراس اوور نیو ES۷

در مطلب امروز سراغ کراس اوور ES7 می رویم که مدل ۲۰۲۲ آن با قیمت ۶۸۳۰۰ تا ۸۰ هزار دلار در بازار چین عرضه می شود. این خودرو به مدت ۳ سال یا ۱۲۰ هزار کیلومتر گارانتی می شود.

نیو ای اس۷ یک محصول گران قیمت است که البته در بحث طراحی جزئیات متفاوتی را به نمایش نمی گذارد اما کیفیت مونتاژ بالا به خوبی حس یک محصول لوکس را انتقال می دهد.

نیو ES7 از منظر ابعاد برابر با ۴۹۱۲ میلیمتر در طول، ۱۹۸۷ میلیمتر در عرض و ۱۷۲۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با ۲۹۶۰ میلیمتر است.

همانطور که اشاره شد، کمپانی نیو در زمینه خودروهای الکتریکی فعالیت دارد و ای اس۷ نیز یک الکتریکی خالص است که ۲ موتور الکتریکی با مجموع خروجی ۶۴۴ اسب بخار استفاده می کند. گشتاور نیز ۸۵۰ نیوتن متر محاسبه شده است.

انرژی مورد نیاز پیشرانه الکتریکی از بسته باتری لیتیمی ۷۵، ۱۰۰ و ۱۵۰ کیلووات ساعت با توجه به تریم، تامین می شود. برد حرکتی خودرو نیز به ترتیب ۴۸۵، ۶۲۰ و ۹۳۰ کیلومتر اعلام شده است.

شاخص صفر تا ۱۰۰ کیلومتر برابر با ۳.۹ ثانیه و بیشینه سرعت ۲۰۰ کیلومتر برساعت است. در این زمینه آمار نیو ای اس۷ بسیار چشمگیر است.

سامانه تمام چرخ الکتریکی در وضعیت فعال قرار دارد.

عصر ایران

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar