معرفی مینی‌ ون لوکس بیوک سنچوری ۲۰۲۳

یکشنبه 22 آبان 01 ساعت 14:04
معرفی مینی‌ ون لوکس بیوک سنچوری 2023

بیوک به‌تازگی مینی‌ون جدید سنچوری را راهی بازار چین کرده است. این خودرو یک مینی‌ون مجلل است که با قیمتی بین ۵۲۹,۹۰۰ یوآن معادل ۷۳,۹۰۰ دلار تا ۶۸۹,۹۰۰ یوآن معادل ۹۶,۲۰۰ دلار در چین عرضه می‌شود.

به گفتهٔ سازندهٔ آمریکایی، سنچوری جدید برای پاسخگویی به نیازهای نسل جدیدی از تجار و خریداران مرفه چینی طراحی شده است و در نسخه‌های چهار و شش‌نفره عرضه می‌شود. این ماشین به دیگر مینی‌ون‌های بیوک در چین شامل GL8 اونیر، GL8 ES و GL8 لگاسی اضافه خواهد شد.

سنچوری ۵,۲۳۰ میلی‌متر طول، ۱,۹۸۰ میلی‌متر عرض و ۱,۸۶۷ میلی‌متر ارتفاع دارد و فاصلهٔ محوری آن برابر با ۳,۱۳۰ میلی‌متر است. این ماشین از زبان طراحی جدید بیوک استفاده می‌کند که یکی از ویژگی‌های آن چراغ‌های جلوی بومرنگ مانند است. هرکدام از این چراغ‌ها به ۹۰ لامپ LED مجهز هستند درحالی‌که در چراغ‌های عقب هم از ۷۳۰ لامپ LED مجزا استفاده شده است. کل این مجموعه هم روی رینگ‌های آلومینیومی ۱۹ اینچی قرار می‌گیرد.

با توجه به شخیصت مجلل سنچوری، تعجبی ندارد که بیوک تمرکز زیادی روی کابین آن داشته تا فضای کاملاً لوکس و شیکی را فراهم کند. کسانی که حد نهایی راحتی و تجمل این ماشین را می‌خواهند باید سراغ نسخهٔ چهارنفره بروند که از یک دیوارهٔ جداکنندهٔ قسمت راننده با نمایشگر ۳۲ اینچی روی آن، سیستم صوتی Bose، یخچال ۱۳ لیتری و سیستم پخش عطر بهره می‌برد.

این نسخه در عقب به صندلی‌های فوق‌العاده راحتی مجهز است که با چرم ناپا پوشیده شده و از تنظیم ۱۸ جهته، گرم‌کن مستقل پنج منطقه‌ای و ماساژور ۱۸ نقطه‌ای برخوردار هستند. همچنین در نگه‌دارندهٔ گردن و زیر پایی این صندلی‌ها نیز گرم‌کن با تکنولوژی گرافن کار شده است. علاوه بر این، بیوک مینی‌ون خود را با الهام از رولزرویس به سقف ستاره‌ای مجهز کرده که شامل ۳۶۶ لامپ LED و ۱۶۲ چراغ چشمک‌زن روی آستر سقف می‌شود. سیستم پیشرفتهٔ تصفیه هوای کابین و کنترلر لمسی ۸ اینچی در عقب هم از دیگر ویژگی‌های داخلی این مینی‌ون مجلل آمریکایی هستند.

خریدارانی که نسخهٔ شش‌نفره را انتخاب کنند نیز از صندلی‌های کاپیتانی ردیف دوم با گرم‌کن، تهویه و ماساژور ۱۰ نقطه‌ای بهره‌مند خواهند شد. سنچوری فقط با یک پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربو به بازار عرضه می‌شود که با سیستم هیبریدی خفیف و گیربکس ۹ سرعتهٔ اتوماتیک همراه است. این پیشرانه ۲۳۷ اسب بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد.

پدال

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar