پول استار ۲ مدل ۲۰۲۰ یک پکیج آپشن پرفورمنس خواهد داشت

چهارشنبه 19 تیر 98 ساعت 19:21
پول استار 2 مدل 2020 یک پکیج آپشن پرفورمنس خواهد داشت

تاکنون ما با برخی از جزئیات مهم خودروی سدان الکتریکی پول استار مدل ۲۰۲۰ مانند میزان قدرت و همچنین قیمت پایه آن باخبر شده‌ایم. ولی هنوز بسیاری از جزئیات دیگر وجود دارند که شرکت اطلاعات زیادی در مورد آن‌ها منتشر نکرده است. یکی از جزئیاتی که امروز در مورد پول استار ۲ منتشر شده این است که شرکت یک پکیج پرفورمنس برای آن عرضه خواهد کرد.

این خبر نخستین بار زمانی به بیرون درز کرد که شرکت Ohlins، که کمک فنرهایی بسیار نرم و فوق العاده برای ولوو S60 T8 و برخی مدل‌های پول استار می‌سازد اعلام کرد که طی قراردادی جدید، کمک فنرهای قابل تنظیم برای پکیج پرفورمنس خودروی پول استار ۲ تأمین خواهد نمود. این آپگرید به خودی خود فوق العاده است، ولی از آن جایی که به عنوان بخشی از یک پکیج ارائه شده، منتظر موارد بهتری نیز می‌توانیم باشیم. ما در تماسی با پول استار متوجه شدیم که این پکیج شامل مواردی دیگری مانند ترمزهای برمبو، تایرهای چسبناک، رینگ‌های تقویت شده و برخی تزئینات پول استار مانند کمربند ایمنی زرد رنگ هم هست.

پول استار 2 مدل 2020 یک پکیج آپشن پرفورمنس خواهد داشت

جزئیات دقیق پکیج مانند اندازه ترمزها و تایرها و همچنین شرکت سازنده تایرها هنوز مشخص نیست. قیمت این پکیج نیز هنوز نهایی نشده، ولی یکی از مقامات پول استار اشاره کرده که قیمت آن حول و حوش ۵ هزار دلار خواهد بود. تنها قیمت نهایی شده پول استار ۲ تا اینجای کار مدل لانچ ادیشن است که قیمت پایه‌اش از ۶۳ هزار دلار شروع می‌شود. با این اوصاف قیمت این مدل با پکیج پرفورمنس چیزی حدود ۶۸ هزار دلار خواهد بود. همچنین از قبل می‌دانستیم که شرکت نسخه‌هایی ارزان قیمت‌تر با ظرفیت پیمایش کم‌تری از این خودرو با قیمت پایه حدوداً ۴۴ هزار دلاری نیز می‌خواهد ارائه کند. پول استار هنوز نگفته که آیا پکیج پرفورمنس روی چنین مدل‌های پایه‌ای نیز ارائه خواهد شد یا نه، ولی انتظار داریم حداقل برای یکی از مدل‌های پایه این پکیج ارائه گردد.

autoblog

منبع: Z4Car

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar