رونمایی پیکاپ بنتلی کانتیننتال فلایینگ اسپور !

سه شنبه 31 مرداد 02 ساعت 14:33
رونمایی پیکاپ بنتلی کانتیننتال فلایینگ اسپور !

خودروسازان اروپایی سابقه درخشانی در تولید وانت‌های لوکس ندارند اما شاید بنتلی کانتیننتال فلایینگ اسپور بتواند چنین پیش‌زمینه ذهنی را تغییر دهد.

مرسدس X کلاس شاخص‌ترین شکست اروپایی‌ها در کلاس وانت‌های لوکس محسوب می‌شود و رقیب اصلی آن یعنی بی ام و نیز هرگز از مرحله کانسپت جلوتر نرفته است. آئودی هم وضعیت مشابهی دارد و نماینده‌ای را راهی این کلاس نمی‌کند اما می‌خواهیم محصول بسیار متمایز یکی دیگر از برندهای گروه فولکس‌واگن را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم. البته نیازی به گفتن نیست که این کانتیننتال GT وانت پیکاپ توسط خود بنتلی تولید نشده و شرکتی متفرقه کار تبدیل آن را بر عهده داشته است.

با Decadence آشنا شوید، پروژه‌ای تک ساخت که توسط شرکت بریتانیایی دی سی کاستوم معرفی شده است. گفته می‌شود مالک برای تبدیل محصول استاندارد بنتلی به وانتی لوکس حدود ۱۵۳ هزار دلار پرداخت کرده و اگرچه فکر نمی‌کنیم در دنیای واقعی افراد زیادی به دنبال انجام چنین کاری باشند اما نتیجه نهایی جالب به نظر می‌رسد و البته نیروگاه آهنین ۱۲ سیلندر در نظر گرفته شده نیز گزینه‌ای مطلوب خواهد بود. در دل این وانت پیکاپ پیشرانه ۶ لیتری توئین توربو با ۵۶۰ اسب بخار قدرت قرار دارد که آن را به یکی از سریع‌ترین وانت‌های دنیا تبدیل می‌کند. بنتلی کانتیننتال فلایینگ اسپور ۲۰۰۵ که برای این پروژه بکار رفته است تغییرات زیادی را متحمل شده و از جمله آن‌ها می‌توان به حذف درب‌های عقب و صندلی‌ها اشاره کرد. برای ایجاد فضای حمل بار نیز بخش زیادی از سقف بریده شده است. البته خودرو هنوز هم از سانروف برقی سود می‌برد و فضای ذخیره‌ای پشت دو صندلی باقی مانده است.

در فضای بار نیز از چوب استفاده شده تا حس و حال قایق‌های لوکس تداعی شود. دی سی کاستوم برای کاربردی‌تر شدن این خودرو کشوها و کابینت‌هایی را به منظور ذخیره اشیای کوچک‌تر در نظر گرفته است و فضای ویژه‌ای نیز برای دو باتری وجود دارد. بدنه کانتیننتال فلایینگ اسپور به رنگ بنفش درآمده اما کاپوت از رنگ نقره‌ای استون مارتین سود می‌برد. در کابین لوکس خودرو نیز چرم دو رنگ و تریم چوبی دیده می‌شود. افراد علاقه‌مند به خرید این خودرو می‌توانند با پرداخت ۱۹۱ هزار دلار مالک آن شوند. نظر شما دراین‌باره چیست؟

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar