عرضه کراس‌ اوور کایی Kunlun در روسیه

چهارشنبه 23 آذر 01 ساعت 14:01
عرضه کراس‌ اوور کایی Kunlun در روسیه

کایی یکی از برندهای فرعی چری است که البته اکنون به صورت مستقل از چری فعالیت می‌کند. این برند در بازار ایران با کایی ژواندو یا کوین ژواندو شناخته می‌شود، خودرویی که آن را با نام بهمن ریسپکت مشاهده کرده‌ایم. این برند در بازار روسیه نیز فعالیت قابل توجهی دارد و اکنون یک کراس‌اوور مقرون به صرفه با نام کایی کونلون را در این کشور عرضه کرده است.

قیمت پایه کایی Kunlun در روسیه معادل ۱.۱۶ میلیون روبل است و بالاترین تیپ آن نیز ۱.۵۲ میلیون روبل قیمت دارد. کایی کونلون با پیشرانه پلاگین هیبریدی و در قالب چهار تیپ نیز عرضه می‌شود که قیمت آن‌ها بین ۱.۴۷ تا ۳.۰۴ میلیون روبل تعیین شده است.

کایی کونلون با آرایش‌های ۵ و ۷ نفره به بازار عرضه می‌شود. ابعاد این خودرو شامل ۴.۷۳۸ / ۱.۹۶۸ / ۱.۷۰۸ متر هستند و فاصله بین دو محور آن نیز ۲.۸۲ متر است. رینگ‌های خودرو نیز از نوع ۲۰ اینچی هستند. کایی کونلو تریم رنگی دارد و علاوه بر رنگ اصلی، از رنگ مشکی و نارنجی در برخی قسمت‌های آن استفاده شده است. کایی کونلون به سیستم چندرسانه‌ای و صفحه نمایش تهیه شده توسط هوآوی مجهز است و از فناوری‌های رانندگی خودکار سطح ۲ پشتیبانی می‌کند.

پیشرانه در نظر گرفته شده برای کایی Kunlun از نوع دو لیتری توربوشارژر است که حداکثر ۲۵۴ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. مصرف سوخت ترکیبی این کراس‌اوور، ۸.۳ لیتر به ازای صد کیلومتر پیمایش خواهد بود. نسخه پلاگین هیبریدی این خودرو نیز از ترکیب موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژر بنزینی و موتور برقی بهره خواهد برد که در مجموع ۳۶۷ اسب بخار قدرت تولید می‌کنند.

خودروبانک

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar