معرفی کراس اوور جک سول QX

چهارشنبه 25 اسفند 00 ساعت 12:24
معرفی کراس اوور جک سول QX

این برند یک کراس اوور را نیز در کاتالوگ فروش خود دارد که با نام کیو اکس(QX) شناسایی می شود. کیو اکس در بازار چین از ۱۶ تا ۲۳۵۰۰ دلار قیمت دارد.

از منظر ابعاد بدنه برابر با ۴۶۰۵ میلیمتر در طول، ۱۸۹۰ میلیمتر در عرض و ۱۷۰۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با ۲۷۲۰ میلیمتر است. ارتفاع از سطح زمین برابر با ۱۸۵ ممیلیمتر و وزن خالص با توجه به تریم ۱۵۴۰ و ۱۵۶۰ کیلوگرم محاسبه شده است.

در بخش پیشرانه بازهم شاهد تکرار عدد محبوب خودروسازان چینی یعنی ۱.۵ لیتری هستیم! این پیشرانه توربوشارژ برابر با ۱۸۴ اسب بخار خروجی و ۳۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد و جالب تر اینکه دقیقا همان پیشرانه ای است که در سدان سی هاو استفاده شده است!

این مجموعه با جعبه دنده ۶ سرعته دستی و ۶ سرعته دی سی تی قابل سفارش است که در هر دو تریم خودرو فاقد سامانه تمام چرخ محرک خواهد بود.

رینگ های آلومینیومی استاندارد در اندازه ۱۸ اینچی ارائه می شوند و سیستم ترمز در تمامی چرخ ها دیسکی است.

کابین طراحی بروز و جذابی دارد. کیفیت مواد اولیه نیز با توجه به رده قیمتی خودرو شرایط مناسبی دارد. از امکانات فناورانه کابین می توان به تمایشگرهای دیجیتال اطلاعات کیلومتر و تنظیمات سیستم سرگرمی اشاره کرد.

از دیگر ویژگی های کابین باید به سیستم تهویه، استارت دکمه ای، درب صندوق عقب باز/بسته بدون دخالت دست، نورپردازی داخلی، پشتیبانی از فرمان های صوتی، بلوتوث، یو اس بی، جی پی اس، تنظیم الکتریکی صندلی راننده و سرنشین، استراحتگاه دست ردیف جلو و عقب، پاور ویندوز، تنظیم الکتریکی آینه ها به همراه گرم کن و تاشوی خودکار، سنسور باران، برف پاک کن عقب و ... اشاره کنیم.

در بخش ایمنی نیز ورود بدون کلید، کروز کنترل تطبیقی، رادار پارک جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، ای بی اس، ایی بی دیی، نشانگر فشار باد لاستیک، دستیار ترمز، ترمز اضطراری، سیستم پارک اتوماتیک، پایداری الکترونیکی، دستیار حرکت در سربالایی و سرپایینی، نمایش نقاط کور دید راننده، هدلایت اتوماتیک، ایزوفیکس و ایربگ از شاخص ترین ویژگی ها محسوب می شوند.

عصر ایران

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar