معرفی کراس اوور چینی بستیون B70S

شنبه 7 اسفند 00 ساعت 14:29
معرفی کراس اوور چینی بستیون B70S

این محصول از منظر ابعاد برابر با ۴۵۵۵ میلیمتر در طول، ۱۸۵۰ میلیمتر در عرض و ۱۵۱۵ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز برابر با ۲۸۰۰ میلیمتر است.

بی۷۰اس B70S شباهت زیادی به سدان بی۷۰ دارد که قبلا آنرا در گروه خودروی عصر ایران معرفی کرده ایم و جزئیاتش در این لینک قابل دسترس است. چراغ های اصلی جلو با الگوی T شکل، جلوپنجره بارید و دو نوار باریک در محل فاصله درب موتور و خط آغاز جلو پنجره مجموعا ظاهری اسپرت و تهاجمی برای این خودرو ایجاد کرده اند.

در نمای عقب نیز همانند نمونه سدان از چراغ های اصلی پیوسته استفاده شده است.

در بخش پیشرانه از تپنده ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربو با ۱۶۹ اسب بخار  خروجی و گشتاور ۲۲۴ نیوتن متر در مدل پایه و در تریم پرچمدار از نمونه ۲ لیتری توربو با ۲۵۸ اسب بخار خروجی و گشتاور ۳۴۰ نیوتن متر استفاده شده است.

تمامی تریم ها فاقد سامانه تمام چرخ محرک هستند. سیستم ترمز در تمامی چرخ ها دیسکی است.

در بخش جعبه دنده نمونه ۶ سرعته دستی و همچنین ۷ سرعته دی سی تی ارائه می شود.

پیشرانه ۱.۵ لیتری با جعبه دنده دستی، خودرو را طی ۶.۱ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رساند. نمونه ۲ لیتری توربو با جعبه دنده اتوماتیک نیز خودرو را طی ۷ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رساند.

این آمار برای نمونه ۱.۵ لیتری توربو با جعبه دنده دی سی تی برابر با ۶.۴ ثانیه است.

بیشینه سرعت برای نمونه ۲ لیتری توربو ۲۳۰ کیلومتر و برای ۱.۵ توربو برابر با ۲۰۰ کیلومتر محاسبه شده است.

تولید نمونه پلاگین هیبرید نیز در برنامه کار فاو قرار دارد.

فضای داخل کابین مجهز به دو نمایشگر ۱۲.۳ اینچی است که یکی برای تنظیمات سیستم سرگرمی و دیگری برای نمایش اطلاعات کیلومتر استفاده می شود. یک نمایشگر نیمه لمسی ۷ اینچی نیز برای تنظیمات سیستم تهویه در نظر گرفته شده است.

در قسمت بالای کنسول یک پروژکتور(هرم) سه بعدی هولوگرافیک مشاهده می شود که به عنوان نمایه ای از آینده نگر بودن کابین این خودرو نصب شده است. این هرم دی-لایف نام دارد و در واقع یک دستیار مجازی است که با کنترل صوتی مدیریت شده و می تواند برای تغییرات در تنظیمات سیستم تهویه و یا یافتن آهنگ مورد علاقه در آلبوم موسیقی مورد استفاده قرار گیرد.

سیستم سرگرمی با اینترنت ۵جی، سامانه بایدو کارلایف و وای فای هات اسپات هماهنگ شده است.

قیمت پایه از ۱۵۷۰۰ دلار آغاز و تا ۲۳ هزار دلار بالا می رود.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar