معرفی کراس اوور چینی جتا VS7

سه شنبه 24 آبان 01 ساعت 17:14
معرفی کراس اوور چینی جتا VS7

جتا وی اس۷ در طراحی بدنه مجموعه ای ساده ای را ارائه می کند و در کابین نیز همین راهبرد را دنبال می کند اما این سادگی همراه با کیفیت ارائه شده و نظر مخاطب را به خود جلب می کند. به عبارت دیگر حضور اندیشه و امضا فولکس واگن در این خودرو کاملا قابل احساس است.

جتا وی اس۷(VS7) یکی از پرفروش ترین خودروهای کلاس کراس اوور میان سایز در بازار چین است. این محصول حاصل همکاری گروه فاو چین با فولکس واگن آلمان است و از سال ۲۰۲۰ روی خط تولید قرار دارد.

جتا وی اس۷ اولین بار در نمایشگاه بین المللی خودروی شانگ های ۲۰۱۹ به نمایش گذاشته شد و سپس با برند جتا از مارس ۲۰۲۰ در لیست فروش نمایندگی های فاو چین قرار گرفت.

در این شاسی بلند از پیشرانه ۱.۴ لیتری توربوشارژ ۴ سیلندر خانواده EA211 استفاده شده که برابر با ۱۴۸ اسب بخار خروجی و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور دارد. این مجموعه با جعبه دنده ۶ سرعته دستی و همچنین اتوماتیک قابل سفارش است.

در وی اس۷ از پلتفرمی مشابه با سئات تاراکو و اشکودا کودیاک استفاده شده است. خودرو از منظر ابعاد برابر با ۴۶۲۴ میلیمتر در طول، ۱۸۴۱ میلیمتر در عرض و ۱۶۳۳ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورها نیز ۲۷۳۰ میلیمتر است. رینگ های آلومینیومی استاندارد در اندازه ۱۸ اینچی نصب شده اند.

قیمت پایه جتا وی اس۷ در بازار چین از حدود ۱۵۲۰۰ دلار آغاز می شود و تا حدود ۲۰ هزار دلار بالا می رود.

آمار فروش جتا VS7 در بازار چین:

آمار فروش جتا VS7 در بازار چین

جتا وی اس۷ در تمامی تریم ها فاقد سامانه تمام چرخ محرک است. سیستم ترمز در تمامی چرخ ها دیسکی است.

جتا وی اس۷از امکانات کابین می توان به سیستم تهویه اتوماتیک، استارت دکمه ای، نورپردازی داخلی، ناوبری ماهواره ای، نمایشگرهای دیجتال، یو اس بی، بلوتوث، استراحتگاه دست هر دو ردیف، تنظیم الکتریکی صندلی راننده، پاور ویندوز هر دو ردیف، اسکای روف پانورامیک الکتریکی، آینه الکتریکی مجهز به گرم کن و تاشوی خودکار، سنسور باران و برف پاکن عقب اشاره کرد.

در بخش ایمنی نیز امکاناتی مانند: ورود بدون کلید، کروز کنترل تطبیقی، رادار پارک عقب و جلو، دوربین ۳۶۰ درجه، نشانگر فشار باد لاستیک، ای بی اس، ای بی دی، دستیار ترمز، پایدار الکترونیکی، ترمز پارک اتوماتیک، دستیار حرکت در سربالایی، هدلایت اتوماتیک، ایزوفیکس صندلی کودک و... قابل اشاره هستند.

عصر ایران

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar