کیت بدنه بنز G کلاس برای سوزوکی جیمنی

بروزرسانی در: یکشنبه 13 اسفند 02 ساعت 17:06
کیت بدنه بنز G کلاس برای سوزوکی جیمنی

ما حاضریم شرط ببندیم که سوزوکی جیمنی تیون شده، شایان ستایش ترین وسیله نقلیه ای است که امروز می بینید. شرکت Damd این شاسی‌ بلند با اندازه کوچک را می‌گیرد و آن را شبیه مرسدس بنز کلاس G آماده‌ی مسابقات رالی می‌کند.

این دستگاه با نام Little G Traditional شناخته می شود، زیرا چیزی بسیار زیبا سزاوار یک نام سخت است.

کیت کامل شامل ۱۰ قطعه است. یک جلوپنجره جدید با نوارهای افقی و روکش چراغ های جلو با مش عمودی نازک در جلو وجود دارد. سپر بازطراحی شده دارای طراحی بلوکی و چراغ های مه شکن مستطیل شکل کهربایی در زیر لامپ های اصلی است. کاپوت اصلاح‌شده چراغ‌های کوچکی به گوشه‌ها اضافه می‌کند و در صورتی که با این جیمنی در سفرهای خارج از جاده بروید، آنها پوشش‌های محافظ خاص خود را دارند.

Damd's Jimny مجموعه عظیمی از آینه های جانبی می پوشد، بنابراین هیچ مشکلی برای دیدن آنچه در پشت شما است وجود ندارد. تیونر همچنین قالب های پایینی جدیدی را اضافه می کند. یک برگردان زیبا روی درها، شتری را در نمایه نشان می‌دهد که زیر آن عبارت «سنتی» نوشته شده است. لپه های گلی پشت چرخ ها باعث می شود که ماشین در خارج از جاده توانمندتر به نظر برسد.

این بخشی از کیت استاندارد نیست، اما Damd Little G Traditional را با قفسه سقفی با لهجه‌های چوبی در جلو و کناره‌ها نشان می‌دهد. به ظاهر خشن SUV کوچک می افزاید.

تنها تغییر در قسمت عقب سپر جدیدی است که ظاهر بلوکی دارد. ارتفاع کوتاه آن اجزای سیستم تعلیق عقب را آشکار می کند.

Damd برای کل کیت معادل ۲۲۵۴ دلار (۳۴۰۰۰۰ ین) هزینه می کند. رنگ آمیزی آن ۵۰۴ دلار (۷۶۰۰۰ ین) به هزینه اضافه می کند.

این شرکت همچنین ارتقاهای داخلی را ارائه می دهد (به بالا مراجعه کنید). روکش صندلی های شطرنجی قرمز شرابی وجود دارد که رنگ و بویی را به کابین اضافه می کند. یک نسخه آبی و خاکستری از این الگو برای افرادی که به دنبال چیزی ظریف تر هستند وجود دارد.

دامد به پیشرانه جیمنی دست نمی زند. در ژاپن، این شاسی بلند کوچک با موتور ۶۵۸ سی سی سه سیلندر توربوشارژ با ۶۳ اسب بخار قدرت و ۷۱ پوند فوت گشتاور عرضه می شود. همه مدل‌ها با چهار چرخ متحرک و انتخاب گیربکس پنج سرعته دستی یا چهار سرعته اتوماتیک عرضه می‌شوند.

تازه ترين اخبار

دیدگاه بگذارید

اولین نفر باشید که دیدگاه خود را می نویسد

avatar